طرح وارنیش فلورایدتراپی در مدارس البرز

کد خبر: ۱۳۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 26 November 2015

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: 300 مدرسه استان البرز در طرح وارنیش فلورایدتراپی شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی ظهر امروز در مراسم وارنیش فلوراید تراپی دانش‌آموزان که در مدرسه پسرانه شاهد شهید علافی‌ها کرج برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح‌های تحول سلامت یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا در حوزه بهداشت و سلامت در بین دانش‌آموزان اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: حوزه سلامت و بهداشت در بین دانش‌آموزان باید با تحولات اساسی مواجه شود و سلامت این قشر از مهمترین اولویت‌ها باشد.

ساکی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های تحول سلامت در مدارس نیز به منظور رسیدن به اهداف مورد نظر بوده و می‌تواند گامی مهم در جهت ارتقای سلامت دانش‌آموزان باشد.

وی با اشاره به اینکه ارائه آموزش‌های لازم به منظور استفاده از تغذیه سالم در بین دانش‌آموزان نیز یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌ها است،‌ افزود: در این راستا بوفه‌های مدارس نیز باید در توزیع خوراکی‌ها و اغذیه سالم تلاش خود را دو چندان کنند ضمن اینکه بر فعالیت بوفه‌ها در مدارس به صورت جدی و مستمر نظارت خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه سخنان خود از اجرای طرح دیگری به نام طرح خودمراقبتی و سفیران سلامت نیز در مدارس استان البرز خبر داد و گفت: اجرای این طرح نیز در راستای ارتقای سلامت دانش‌آموزان اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح با دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده است، گفت: اجرای این طرح‌ها در قالب حفظ بهداشت و ارتقای سلامت دانش‌آموزان است.

ساکی در ادامه سخنان خود به اجرای طرح وارنیش فلورایدتراپی در مدارس استان البرز اشاره کرد و گفت: هم اکنون در 300 مدرسه این استان این طرح در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار