آیت الله دری نجف آبادی:

بسیج نقش موثری در برگزاری انتخابات با معیارهای اسلامی دارد

تابناک: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور بسیج در دانشگاه‌ها در مراکز علمی و مدارس و آموزش و پرورش، در بنگاه‌های اقتصادی پولی، بانکی، بیمه‌ای، در انتخابات آینده و اعزام به کربلا و بزرگداشت ۱۶ و ۲۷ آذر نباید فراموش شود.
کد خبر: ۱۳۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲ 28 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در همایش شکوه ایستادگی که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج در قالب اجتماع بسیجیان شهرستان اراک در مصلای بیت المقدس اراک برگزار شد گفت: حضور بسیج در دانشگاه‌ها در مراکز علمی و مدارس و آموزش و پرورش، در بنگاه‌های اقتصادی پولی، بانکی، بیمه‌ای، در انتخابات آینده و اعزام به کربلا و بزرگداشت ۱۶ و ۲۷ آذر نباید فراموش شود.

وی به سالروز تشیکل بسیج به فرمان امام(ره) اشاره کرد و گفت: لباس بسیجی مایه افتخار، عزت، جهاد، اخلاص، ولایتمداری، عزت و غرور آفرین است و همه باید قدردان این لباس باشیم.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه امروز فرهنگ بسیجی به کشورهای دیگر هم ارسال شده است اظهار کرد: امروز شاهد هسته های مقاومت و گردان های بسیج در کشورهای عراق، سوریه، لبنان، سوریه و هستیم و امیدواریم در آینده در سایر کشورهای اسلامی هم تشکیل شوند.

وی به نقش و جایگاه امروز بسیج در جامعه هم اشاره کرد و ادامه داد: امروز بسیج بزرگترین جبهه مقاومت در برابر توطئه های دشمنان است.

امام جمعه اراک بیان کرد: در این راستا بسیج طی ۳۶ سال گذشته همواره در مقابل جنایتکاران و اهداف شیطانی دشمنان ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امروز نقش ارزنده بسیج در مبارزه با توطئه های دشمنان، فضای مجازی، جنگ نرم دشمن و نفوذ دشمنان بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه های مختلف به رشد و پویایی کشور کمک های فراوانی را کرده است ادامه داد: بسیج امروز در عرصه های مختلف تولید، محرومیت زدایی، مبارزه با فساد، سازندگی و فعال است و بایستی فعالیت های خود را بیشتر کند.

دری نجف آبادی به انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هم اشاره کرد و گفت: در این خصوص بسیج نقش موثری را دارد و باید زمینه حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات با معیارهای اسلامی را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: بسیجیان باید برای تحقق این اصل مهم تلاش جدی را داشته باشند تا این مهم از شعار خارج و به عمل تبدیل شود.

امام جمعه اراک توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی را یکی دیگر از مواردی عنوان کرد که بسیجیان باید مورد توجه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: نقش بسیج در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، غزه، یمن، بحرین و سوریه، اعتلای کلمه توحید و ولایت، مبارزه با شیاطین و بی بندو باری فساد و فحشا، حضور بسیج در دانشگاه‌ها در مراکز علمی و مدارس و آموزش و پرورش، در بنگاه‌های اقتصادی پولی، بانکی، بیمه‌ای، در انتخابات آینده و اعزام به کربلا و بزرگداشت ۱۶ و ۲۷ آذر نباید فراموش شود.

وی ادامه داد: یاد، راه، عظمت، قداست، اخلاق، رفتار امام خمینی(ره) باید در تارو پود این استان بلکه کشور و جهان بپیچد، همه تلاش کنید این استان به برکت علما، تاریخ درخشان، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری استانی شود که پیشاپیش همه پایبند و وفادار به خط امام باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار