77 درصد شهروندان نکایی صاحب بیمه تامین اجتماعی

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان نکاء گفت : هم اکنون 77.4 درصد از شهروندان این شهرستان از پوشش بیمه تامین اجتماعی برخوردارند.
کد خبر: ۱۳۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 01 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، ایوب کمالی اظهارکرد : 85 هزار و894 نفر از جمعیت 111 هزار نفری شهرستان نکاء تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند و از خدمات این شرکت بیمه ای استفاده می کنند.
وی تعداد بیمه شدگان اصلی در این شهرستان را 26 هزار و 690 نفر اعلام کرد که 17 هزار و 313 نفر از این بیمه شدگان در پنج هزار و 37 کارگاه فعال در این منطقه اشتغال دارند.
این مسوول تامین اجتماعی در نکاء سایر بیمه شدگان تامین اجتماعی در این شهرستان را مشاغل آزاد، اختیاری، قالیبافان و رانندگان درون و برون شهری ، کارگران ساختمانی وتوافقی اعلام کرد.
کمالی افزود : در سالجاری تامین اجتماعی نکاء حدود 70 میلیارد و 27 میلیون و 819 ریال هزینه مستمری و بیمه بیکاری به بیمه شدگانش پرداخت کرد.
وی تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی در این شهرستان را افزون بر 6 هزار و 683 نفر اعلام کرد.
رئیس تامین اجتماعی شهرستان نکاء گفت : از مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی این شهرستان سه هزار و 719 نفر بازنشسته، 306 نفر از کار افتاده و دو هزار و 586 نفر نیز بازماندگان بیمه شدگان اصلی هستند که از هزینه بلند مدت این سازمان استفاده می کنند.
کمالی صدور 33 هزار و 653 جلد دفترچه جدید تامین اجتماعی و تامین اعتبار درمانی برای 42 هزار و 719 جلد دفترچه افراد تحت پوشش را از فعالیت های این شرکت بیمه ای در سالجاری برشمرد.
وی الکترونیکی شدن دریافت و پرداخت، صدور فیش، اعتراض به سوابق، ابلاغ احکام، اوراق مطالباتی تامین اجتماعی از کارفرمایان را از مهمترین برنامه های تامین اجتماعی نکاء در راستای تسهیل خدمات رسانی به بیمه شدگان دانست.
به گفته وی بزودی پرونده الکترونیکی و صدور دفترچه هوشمند تامین اجتماعی نیز برای بیمه شدگان وارد فاز اجرایی می شود که می تواند خدمات را خارج از مجموعه در اختیار بیمه شدگان تامین اجتماعی قرار دهد.
تامین اجتماعی شهرستان نکاء در سال 64 از شهرستان بهشهر و نمایندگی دشت ناز ساری منفک و به صورت مستقل فعالیت خود را برای خدمات رسانی به مردم این شهرستان شروع کرد.
شهرستان نکاء در شرق ساری مرکز استان مازندران قرار دارد که با داشتن نیروگاه شهید سلیمی، کارخانه سیمان و پایانه نفتی از لحاظ اقتصادی نیز از جایگاه مهمی در استان برخوردار است.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار