تجمع اربعین حسینی نقطه ذلت و نابودی داعش

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تجمع میلیونی مسلمانان در بارگاه مقدس امام حسین (ع) در کربلای معلی نقطه نابودی و اضمحلال واقعی داعش و گروه‌های تکفیری است.
کد خبر: ۱۳۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲ 03 December 2015

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: بنده از نزدیک شور و حرارت عاشقان سید‌الشهدا (ع) و مجاهدان طریق زینبی و ابوالفضلی را در بین‌الحرمین مشاهده می‌کنم و یقین و باورم این است که با دیدن تصاویری از اوج عشق و دلدادگی مردم به مرام حسینی و اهل بیت عصمت و طهارت، دوستداران اهل بیت به وجد و شور آمده و دشمنان کنج عزلت گرفته‌اند.

وی گفت: این کنگره عظیم و میلیونی مسلمانان به آمریکا، عربستان و گروه‌های حامی تکفیری در منطقه ثابت می‌کند که بهتر است در برابر این قدرت بی‌نظیر امت اسلامی دست از خیانت، نفاق و دودستگی برداشته و زمینه همراهی و همسویی با اندیشه‌های اسلام را برای امت علاقمند به اسلام و اندیشه‌های دینی فراهم کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: عاشقان حسینی بعد از راهپیمایی پر از شور و حرارت بالاخره در کربلای معلی حاضر شده و اوج احساساتشان همراه با پاکی نیت و خلوص عملشان را نشان می‌دهند تا دنیا بفهمد که شعله‌های عشق حسینی همچنان در دل این ملت فوران کرده و به اوج خود رسیده است.

پیرموذن عنوان کرد: این حرکت می‌تواند نقطه شروع مبارکی برای مرگ و نابودی تدریجی گروه‌های ضد اسلامی و ضد دینی باشد که به نام اسلام در کشورهای مختلف ترور و وحشت به راه انداخته و سعی می‌کنند مقاصد خود را به این طریق به پیش ببرند.

وی افزود: اربعین حسینی و عزاداری‌هایی که امروز در سراسر دنیا به یاد علمدار کربلا و سید‌الشهدا برگزار می‌شود ظرفیتی عظیم است تا همه دنیا به حقانیت اسلام و جهان تشیع پی برده و معرفت و عشق و وفاداری را از آنها یاد گرفته و الگوبرداری کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید به حاکمان ظلم، جور و فسق در منطقه به خاطر حمایت‌ها و همراهی‌های بی‌دریغ از غاصبان روزگار تسلیت گفت، ادامه داد: امروز به خوبی می‌توان در یوم اربعین اوج حماسه امت اسلامی را که موجی از عشق و دلدادگی را به مرام حسینی نشان داده‌اند در از بین بردن تمام توطئه‌ها علیه جامعه اسلامی به خوبی نشان داد.

پیرموذن بیان کرد: این حرکت بی‌نظیر بدون حد و مرز و بدون توجه به نژاد، قوم و قبیله در یک گستردگی خاص نمود و جلوه‌ای واقعی پیدا کرده و حتی دشمنان نیز اذعان می‌کنند که تجمع میلیونی اربعین حسینی می‌تواند در طول سال نقطه صیانتی برای جامعه اسلامی و مسلمانان باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار