طی بیانیه ای از سوی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل؛

باوحدت حوزه ودانشگاه درمقابل سم پاشی های اعتقادی غربی می ایستیم

اعضای شورای مرکزی مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، شهادت حضرت آیت الله مفتح را خدمت عموم اندیشمندان و دانشگاهیان و عموم مردم بصیر ایران اسلامی تسلیت گفتند و بر وحدت حوزه و دانشگاه بیش از پیش تاکید کردند.
کد خبر: ۱۴۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 17 December 2015
به گزارش تابناک اردبیل، اعضای شورای مرکزی مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، شهادت حضرت آیت الله مفتح را خدمت عموم اندیشمندان و دانشگاهیان و عموم مردم بصیر ایران اسلامی تسلیت گفتند و بر وحدت حوزه و دانشگاه بیش از پیش تاکید کردند.

متن کامل بیانیه ارسال شده به تابناک اردبیل بدین شرح است:

((بسم الله الرحمن الرحیم))

مقام معظم رهبری: وحدت حوزه و دانشگاه، یعنى وحدت در هدف

در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نظریه هایی متعالی وجود دارد که همواره اندیشمندان سراسر گیتی را در تامل فرو برده و همگان را از این اهداف ایده آل شگفت زده نموده است.

یکی از پر ارزش ترین نظریه های انقلاب اسلامی وحدت حوزه و دانشگاه بوده که پیرو این امر مهم، عالم ربانی شهید آیت الله مفتح نقش بسزایی در احقاق آن داشته است.

همانگونه که پرودگار متعال انسان را اشرف مخلوقات آفریده او را دارای دو بعد روحانی و جسمانی قرار داده است؛و به همین استناد بنا بر فرموده پیامبر اکرم(ص) علم هم ،دارای دو بعد است یکی دین شناسی که همان بعد روحانی و حوزه محور است و دیگری بدن شناسی که همان بعد جسمانی و دانشگاه محور است.لذا با تعمق در این مهم اهمیت بسیار بالای وحدت حوزه و دانشگاه را درک خواهیم نمود.

معتقدیم امروزه جامعه ی ما بیشتر از گذشته به این رویه نیازمند است چرا که تمامی دشمنان انقلاب اسلامی با تئوری های کذب و باطل سعی بر مخدوش نمودن عقاید متعالی انسانی و شریعتی جامعه داشته و بر این محور سرمایه گذاری های کلانی انجام داده اند.
همانگونه که ما دانشگاهیان اهمیت این نظریه را درک نموده ایم مطمئناً دشمنان این مرزو بوم الهی نیز از فهم آن غفلت ننموده اند و تنها راه پیروزی خود را در افتراق بین حوزه و دانشگاه میدانند.

اما ملت همیشه بیدار و بصیر ایران اسلامی مانند گذشته که افتخارات خود را در تاریخ ثبت نموده اند با فهم و درک آگاهانه بدون هیچ اعتنایی به سم پاشی های اعتقادی غربی روند انقلابی خود را تا به ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهند داد.

شایان ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی همواره به عنوان بزرگترین مرجع علمی و فرهنگی در این رویه پیش قدم بوده و در امر ترویج اندیشه ی وحدت حوزه و دانشگاه کارنامه ای موفق تری را به خود اختصاص داده است.

لذا ما اعضای شورای مرکزی مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه شهادت حضرت آیت الله مفتح را خدمت عموم اندیشمندان و دانشگاهیان و عموم مردم بصیر ایران اسلامی تسلیت عرض می نماییم.

والسلام علی من اتبع الهدی و الصدیقین
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار