کسب ۴۰ مدال ورزشکاران البرزی درمسابقات برون مرزی

کد خبر: ۱۵۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 27 December 2015

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون ورزشکاران البرز موفق به کسب ۴۰ مدال برون مرزی در رقابت های بین المللی، جهانی و آسیایی شده اند.

نادر وادی خیل در گفتگو با مهر، اظهار کرد: در همین مدت ۲۳۳ ورزشکار این استان با موفقیت در مسابقات کشوری و انتخابی به تیم های ملی کشورمان دعوت شده اند.

وی افزود: استان البرز در موضوع حضور ورزشکارانش در رویدادهای کشوری نیز بسیار فعال نشان داده است به نحوی که بیش از ۱۰۰۰ نفر در مسابقات کشوری در ۸ ماهه اول امسال شرکت کرده اند و عناوین متعددی نیز ماحصل این حضور پررنگ بوده است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل راه اندازی پایگاه قهرمانی و استعدادیابی استان را یکی از مهم ترین کارهای صورت گرفته در ورزش استان دانست و گفت: این پایگاه می تواند قهرمانان زیادی را معرفی کرده و تاثیر بسزایی در رشد و پیشرفت ورزش استان بگذارد و به طور حتم برکات این حرکت علمی را در آینده خواهیم دید.

وی بحث حمایت از قهرمانان را یکی از چالش های جدی ورزش البرز عنوان کرد و گفت: علیرغم آنکه اولین استانی هستیم که طرح حمایت از قهرمانان را در شورای عالی ورزش مصوب کردیم اما در این زمینه فاقد منابع و قوانین لازم هستیم و این کاستی سبب شده نتوانیم آن طور که شایسته است به وظیفه مان نسبت به ورزشکاران و قهرمانان عمل کنیم.

وادی خیل در پایان افزود: در حال پیگیری و عملیاتی کردن طرحی هستیم که در قالب آن از ورزشکارانی که شانس حضور در المپیک دارند حمایت ویژه ای صورت گیرد و آنها با روحیه ای مضاعف راهی بزرگترین رویداد ورزشی جهان شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار