جراره: هرمزگان گوشت قربانی است

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی به شهادت رساندن شیخ نمر را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۶۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 12 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ابوالقاسم جراره در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: به شهادت رساندن شیخ نمر موجی ازنگرانی و نفرت از این اقدام آل سعود را بر دل آزادی خواهان عالم نهاد.
 
وی ادامه داد:‌ دولت بی خرد آل سعود نیز با گستاخی به اقدامات اهانت بار خود و قتل عام مردم مظلوم یمن ادامه می دهد، اما دراین شرایط وزارت خارجه ما به جای اقدام مناسب و در شان مردم ایران به حواشی مساله سفارت پرداخته و با اقداماتی عجیب مثل اعتراض به نامگذاری خیابانی به نام شیخ نمر مشغول شده است.
 
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه اظهار کرد: در سیاست های اقتصادی همچنان شاهد ناهماهنگی و بی تدبیری هستیم . افزایش بی سابقه قیمت ارز و رکود حاکم بر فضای کسب و کار و تورم واقعی و ملموس در زندگی مردم استفاده از فضای پسا برجام را کمرنگ کرده بنابراین بهتر است دولت با شفافیت سیاست‌های خود را برای فضای پس از برجام ارائه کند.
 
نماینده مردم بندرعباس در مجلس همچنین با اشاره به برخی از مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: متاسفانه هرمزگان مثل گوشت قربانی شده که هر دولتی می‌آید بخشی از آن را به کسی می‌بخشد. فولاد آن را به اصفهان داده‌اند، جغرافیای استان را جابجا کرده تا معدن آن را به کرمان بدهند و بخشی از آن را نیز به استان دیگر دادند تا به آنها آب برسد.
 
جراره خاطر نشان کرد:‌ موضوع دیگر که معضلی در بندرعباس است معضل زمین خواری است، به طوری که هر کس هر جا دست می‌گذارد می‌بیند از قبل صاحب داشته، گویی یک نفر زمینی داشته و بندرعباس درآن افتاده است. قوه قضاییه باید برای این مشکل فکری جدی کند.
 
وی افزود:‌ پاسخگو نبودن سازمان منطقه آزاد در رابطه با مشکلات فراوان مردم این منطقه نیز قابل توجه است که می‌خواهیم فکری برای آن شود.
 
نماینده مردم بندرعباس در مجلس در پایان در خصوص مشکل آب، راههای روستایی و تقسیمات کشوری نیز به مسئولان مربوطه تذکر داد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار