مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

اساسنامه شورای خیران ورزش یار در مازندران تصویب شد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندراناز تصويب اساسنامه شورای خیران ورزش یار در این استانبرای توسعه اماکن ورزشی و زیرساخت های این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۱۶۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 15 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،حبیب حسین زادگان در سومین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران که به میزبانی شهرستان چالوس ودر هتل گلسار این شهرستان برگزار شد با اشاره به نقش خيران در توسعه فضاهای ورزشی اظهار كرد: برای توسعه اماکن زیرساختی در حوزه ورزش ضرورت دارد تا علاوه بر استفاده از منابع دولتی که از محل سازمان مدیریت تامین می شود خیران نیز به میدان بیایند تا در حوزه ورزش گام های اساسی برداشته شود.

وی از تشکیل کمیته برنامه ریزی برای توسعه ورزش چالوس ابراز خرسندی كرد و گفت: در شهرستان چالوس مدیریت جامع فرماندار و حضور جامعه ورزش در این شهرستان منشا اثرات ارزنده ای شده و در حوزه ورزشیکارهای خوبی انجام شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران تصريح كرد:شهرستان چالوس یکی از شهرستان هایی است که در غرب استان مازندران نقش کلیدی در توسعه ورزش قهرمانی دارد و به عنوان پایگاه اصلی توسعه ورزش غرب مازندران است که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری ظرفیت بسیار خوبی دارد.

حسين زادگان يادآور شد:شهرستان چالوس توانست در حوزه های مختلف ورزشی مانند کشتی، ورزش های آبی، ورزش قهرمانی و همگانی مانند نگینی در غرب استان بدرخشد و به پيشرفت های خوبی دست يابد.

وی از تصويب اساسنامه شورای خیران ورزش یار در این استانبرای توسعه اماکن ورزشی و زیرساخت های این حوزه خبر داد و بيان كرد: یکی از سیاست های وزارت ورزش و دولت رونق خیران ورزش یار در سطح کشور بود تا برای توسعه اماکن ورزشی و زیرساخت های این حوزه از این ظرفیت استفاده شود و این اساسنامه منافاتی با جامعه هدف ما ندارد.

این مسئول با اشاره بهمشکل مربوط به تغییر کاربری زمین های ورزشی ابراز كرد: با وجود اینکه این تغییر کاربری ها قبلا به ثبت رسیده بود اما امروزه با مشکلاتی در این زمینه روبرو شدیم که به دلیل ظرفیت های خوبی که برای رفع این مشکل وجود دارد در صورت تملک این زمین ها مشکلات این حوزه نیز به زودی برطرف خواهد شد.

حسين زادگانبا تاكيدبرتوسعه ورزش های همگانی اظهار كرد: دولت به بحث سلامت و ارتقای سلامت جامعه توجه خاصی داردو به همين دلیل با طراحی برنامه های موفق در این زمینه با امضای استاندار مازندران،قرار شد در تعامل دو سویه شورای اسلامی شهر و شهرداری با اداره ورزش و جوانان ورزش همگانی رونق بخشيده شود.

ويبر جدی گرفتن جلسات شورای ورزش های همگانی تاكيد كرد و گفت: روسای ادارات ورزش و جوانان وظیفه دارند تا ستاد ساماندهی جوانان و اوقات فراغت آنان و نیز رفع نیازهای ورزشکاران نخبه را مورد توجه قرار دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار