مدیر‌کل امور مالیاتی کرمان خبر داد

معافیت مالیاتی شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌های عشایری

مدیر‌کل امور مالیاتی استان کرمان گفت: تمام‌ شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌های عشایری از پرداخت مالیات معاف هستند.
کد خبر: ۱۶۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 18 January 2016

امرالله عابدی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مالیاتی شرکت تعاونی عشایری‌های شهرستان ریگان اظهار داشت: تمام شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌های عشایری از پرداخت مالیات معاف هستند.

وی بیان داشت: طبق قانون فعالیت‌های کشاورزی عشایری و روستایی از پرداخت مالیات معاف هستند.

عابدی افزود: به دلیل عدم رعایت قانون و عدم آگاهی، تعدادی از شرکت‌های عشایری با مشکلاتی مواجه شده‌اند که این امر با بررسی‌های صورت گرفته برطرف می‌شود.

مدیر‌کل امور مالیاتی کرمان تصریح کرد: با توجه به اینکه ریگان یکی از شهرستان‌های محروم ‌استان‌ کرمان است، افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در شهرستان ریگان را داشته باشند از پرداخت مالیات معاف می‌شوند‌.

فرماندار ریگان در این جلسه خواستار تقویت شرکت تعاونی‌های عشایری به منظور حمایت از عشایر این شهرستان شد‌.

امین باقری اظهار داشت: با توجه به اینکه 70 درصد عشایر شرق استان کرمان در شهرستان ریگان حضور دارند، راه‌اندازی اداره عشایری در این شهرستان از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 20 تن آویشن توسط عشایر شهرستان ریگان جمع‌آوری شد، گفت: اما به دلیل ‌قوی‌ نبودن شرکت تعاونی‌های عشایری این مقدار آویشن خریداری نشد.

فرماندار ریگان بیان داشت: با حمایت از عشایر شهرستان ریگان می‌توان آنها را در این منطقه حمایت کرد تا از مهاجرت آنها جلوگیری شود‌.

باقری یکی از مشکلات عشایر را غیر‌استاندارد بودن راه‌های آنها برشمرد و افزود: در صورت نداشتن راه مناسب عشایر این منطقه مهاجرت می‌کنند.

به گزارش فارس در این سفر مقرر شد تا اداره امور مالیاتی در شهرستان ریگان راه‌اندازی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار