۴ رزمی کار قمی در اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: درخشش بی‌نظیر رزمی کاران قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی سبب شد چهار رزمی کار قمی به اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ فراخوانده شوند.
کد خبر: ۱۷۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 08 February 2016
به گزارش تابناک قم، جواد محمدزاده اظهار داشت: رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روز گذشته در سمنان به کار خود پایان داد و تیم اعزامی استان قم موفق شد در ۴ وزن صاحب سهمیه در اردوی تیم ملی شود.

وی افزود: تیم کیک بوکسینگ استان قم که با هدایت حسن عباسی در این مسابقات شرکت کرده بود توانست در مسابقات قهرمانی کشور در ۴ وزن به دیدار نهایی برسد و این به معنای حضور ۴ ملی پوش قمی در تیم ملی کشورمان است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: علاوه بر صعود ۴ ورزشکار به فینال، علی نوبهاری و علی کریمی ۲ رزمی کار قمی دیگر نیز تا مسابقه نیمه نهایی پیش آمدند اما در ‌‌نهایت به عنوان سومی و کسب مدال برنز بسنده کردند.

محمدزاده بیان داشت: فیروز مختاری در وزن ۶۰ کیلوگرم، سجاد قربانی در وزن ۷۵ کیلوگرم، ناصر عزت‌پور در وزن ۸۵ کیلوگرم و محمد امیدی در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم با غلبه بر رقبای خود در مراحل مختلف در ‌‌نهایت با حضور در فینال، جواز حضور به اردوی تیم ملی را بدست آوردند.

وی عنوان کرد: مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی تیم ملی بزرگسالان با پیکار ۲۴۰ رزمی کار از ۳۰ استان مختلف کشور برای ورود به اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان درسال ۲۰۱۶ برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: ۲ داور قمی شامل ابوالفضل مرادی و عبدالله صالحی‌نیا در این رقابت‌ها به قضاوت پرداختند تا استان قم در بخش داوری در ورزش‌های رزمی نیز در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار