آشوری: ملت ایران در حمایت از رهبری و دستاوردهای انقلاب مصمم اند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:دستاوردهای بی‌شمار انقلاب به طرز هنرمندانه معرفی شود.
کد خبر: ۱۷۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 10 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد آشوری عصر امروز در جمع شماری از فرهنگیان این شهرستان اظهار داشت: مفهوم اقتدار ملی با حضور به موقع و توام با بصیرت مردم در صحنه‌های حساس کشور معنا و مفهوم می‌یابد و ملت ایران در طول 37 سال بعد از انقلاب با درک بسیار مناسبی از شرایط و اقتضائات ملی و بین‌المللی در صحنه دفاع از کیان کشور حضور داشته‌اند.
 
وی عنوان کرد: در مصاف با دشمنان قدرتمند خارجی تنها عاملی که سبب حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی شده، اراده ملت در حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و پای‌بندی به خون پاک و مطهر شهدا است.
 
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دستاوردهای انقلاب اسلامی به رغم فشارهای سنگین قدرت‌های خارجی و تحمیل جنگ و تحریم‌ها علیه ملت ایران، بسیار فراوان بوده است، اظهار داشت: رشد و توسعه ملی در همه ابعاد مشهود است.
 
آشوری یکی از دستاوردهای اصیل انقلاب اسلامی را تقویت روحیه خودباوری در میان ملت ایران عنوان کرد و گفت: بخش بزرگی از پیروزی های عمومی در کشور ما به دلیل تقویت روحیه ایمان در نزد نیروهای توانمند جامعه و حرکت جهادی به سوی تامین منافع ملی در بخش‌های گوناگون بوده است.
 
وی یاد و خاطره امام خمینی (ره) و همه شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و همه شهدایی که برای اقتدار و عزت ایران اسلامی جان خود را فدا کردند، گرامی‌ داشت و گفت: تردیدی نیست که انقلاب ما در نتیجه جانفشانی و ایثار اقشار مختلف جامعه به‌دست آمده و حفظ و نگهبانی شایسته از این میراث ارزشمند یک وظیفه ملی و دینی است.
 
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از همه مردم کشورمان به‌خصوص مردم بزرگ استان هرمزگان خواست تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، صفوف منظم و مقتدر خود برای ایستادگی در برابر دشمنان را به نمایش بگذارند.
 
وی ادامه داد: حضور پرشور و بی دریغ ملت ایران در حمایت از نظام جمهوری اسلامی موجب شده که دشمنان قسم خوردن ملت ایران که روزی در سودای حمله به کشورمان بودند اکنون بر سر میز مذاکره با ملت ایران بنشینند تا بزرگ‌ترین مشکلات منطقه‌ای را با نظر و راهکار ایران حل و فصل کنند.
 
آشوری اضافه کرد: اقتدار امروز مدیون حمایت مردم و حرکت عقلانی و منطقی دولت و حمایت‌های هوشمندانه و دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید در ابعاد مختلف جامعه نیز شاهد تکرار و تداوم آن از سوی مسئولین باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار