جنگ‌ سگ‌ها در البرز!/ انسانیت از دست رفته

بر اساس اخبار و اطلاعات واصله عده‌ای از افراد با اطلاع‌رسانی و تبلیغات در فضای مجازی، در برخی نقاط استان البرز قصد برگزاری مسابقه تحت عنوان جنگ سگ‌ها داشته‌اند که این موضوع تخلف محسوب گردیده و با متولیان برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲ 17 February 2016

حکیمی رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش و سرپرست اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز با اعلام این مطلب گفت: اقدام برخی افراد در جهت برگزاری میادین جنگ سگ‌ها به نوعی حیوان آزاری و ترویج خشونت عیله حیوانات تلقی شده و برگزاری این مسابقات که با اهداف تفننی، شرط بندی و غیره همراه بوده، در دین مبین اسلام نیز امری مذموم و ناپسند و مورد نکوهش قرار گرفته است.

وی افزود: لذا به جهت حفظ حقوق حیوانات و نیز جلوگیری از ترویج خشونت علیه حیوانات ، هماهنگی های لازم با مراجع محترم قضایی صورت گرفته و با دستور اکید دادستان محترم و همکاری عوامل محترم نیروی انتظامی، ضمن شناسایی متولیان و جلوگیری از برگزاری چنین مسابقاتی ، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
حکیمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تجمعاتی مبنی بربرگزاری میادین یا مسابقات جنگ سگها ، بلافاصله موضوع را به ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها اطلاع داده و یا با شماره 1540 تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار