hمام جمعه اهل سنت بخش پایین جام تربت جام؛
امام جمعه اهل سنت بخش پایین جام تربت جام بیان داشت: ملت با حفظ وحدت و صف های به هم فشرده درانتخابات ضمن تشکیل دو مجلس مردمی و پویا، از خطر نفوذ دشمنان جلوگیری کنند.
کد خبر: ۱۸۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 24 February 2016


مولوی امان الله برزگر درگفتگو با خبرنگار تابناک خراسان رضوی  با مهم  دانستن برگزاری همزمان دوانتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی گفت: در راستای مقابله با تبلیغات سوء دشمنان اسلام مردم درانتخابات هفتم اسفند ماه حضوری پر رنگ و باشکوهی داشته باشند.
وی با اشاره به این که مستکبرین با اسلام همیشه سر ستیز دارند و علیه انتخابات ایران اقدام تبلیغاتی و تخریبی می کنند، به حفظ  وحدت همه جانبه تأکید وافزود: ملت با وحدت ،انسجام و صف های به هم فشرده درانتخابات ضمن تشکیل یک مجلس مردمی و پویا، از خطر نفوذ دشمنان جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری به لحاظ رسالت تعیین رهبر که متضمن ولایت فقیه است از اهمیت بیشتری برخوردار است و مردم ایران اسلامی باید با آگاهی و بصیرت کامل و شرکت  گسترده درانتخابات توطئه دشمنان و نفوذی ها را خنثی نمایند.
مولوی برزگراظهار داشت: تکلیف و وظیفه شرعی ودینی داریم با حاضر شدن در پای صندوق های آرا و بنا به اشاره صریح قرآن کریم اعلام کنیم دست خداوند حکیم بالاتر از همه دست ها و قدرت هاست.
وی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با بهره گیری از آموزه های قرآنی و معارف نهفته در روایات و احادیث، ازبزرگان،علما و نابغه های دینی درس استقامت،شجاعت و وحدت بگیریم.
امام جمعه اهل سنت بخش پایین جام تربت جام در ادامه به  فرازی از فرمایش مقام معظم رهبری که " رازماندگاری انقلاب؛به مشارکت حداکثری وانتخاب درست مردم است " اشاره و یادآور شد: وظیفه همگانی ما در نا امید کردن دشمن،اصلح گزیدن و میزان مشارکت سیاسی بالاتراست.
در پایان مولوی امان ا… برزگر گفت : مطالبه های مردم از نماینده های منتخب  این است که  با پیروی از منویات مقام معظم رهبری؛ حافظ خون شهدا بوده وضمن دشمن شناسی واستکبار ستیزی حامی واقعی ولی نعمتان جامعه اسلامی باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار