مدارس اردبیل شنبه تعطیل نیست

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دنبال برگزاری انتخاباتی با شکوه و سالم روز شنبه کلیه واحدهای آموزشی باز بوده و هیچ‌گونه تعطیلی اعلام نشده است.
کد خبر: ۱۸۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 26 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، صابر سپهری در نشست مدیران آموزش و پرورش در اردبیل اظهار کرد: امیدواریم فرهنگیان و جامعه دانش‌آموزی استان اردبیل در انتخابات هفتم اسفندماه حضوری پرشور و آگاهانه داشته باشند تا بعد از برگزاری یک انتخابات پرشور و نشاط دانش‌آموزان و معلمان روز شنبه در سر کلاس‌ها حاضر شده و به تحصیل و تهذیب بپردازند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه تعطیلی در روز شنبه هشتم اسفندماه بعد از برگزاری انتخابات اعلام نشده است، تصریح کرد: اگر در واحدهای آموزشی نیز به عنوان محل اخذ رأی تجهیزاتی جابه‌جا می‌شود، به سرعت تا اول ساعات شروع کلاس‌ها وضعیت مدارس و واحدهای آموزشی سر و سامان پیدا کرده و کلاس درس برای حضور دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی فراهم می‌آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: تا 26 اسفندماه واحدهای آموزشی و مدارس استان اردبیل برقرار است و دانش‌آموزان و معلمان سر کلاس‌های درس حاضر شده و رسالت عظیم تعلیم و تربیت را به انجام می‌رسانند.

سپهری با اشاره به پرداخت عیدی فرهنگیان و حقوق و مزایای بهمن‌ماه افزود: حقوق اسفندماه فرهنگیان نیز اواخر ماه پرداخت می‌شود و سعی و تلاش‌مان بر این است تا سایر مطالبات فرهنگیان را نیز تا آخر امسال پرداخت کنیم.

وی با قدردانی از تلاش معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در پیگیری این موضوع بیان کرد: فعالیت‌ها و تلاش‌های همکاران مالی و اداری ما در نواحی و مناطق مختلف بر این است تا معوقات فرهنگیان پرداخت شود و در کنار تلاش دولت سعی می‌کنیم تا مشکلات نظام تعلیم و تربیت به ویژه معلمان را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

سپهری محوریت تمام فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل را بر مبنای سند تحول بنیادین یادآور شد و اضافه کرد: تلاش و جدیت بر این است تا بر پایه این سند تحول اساسی در آموزش و پرورش اتفاق بیفتد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: قطعاً تمام تلاش‌ها و پیگیری‌ها بر این است تا مشکلات فرهنگیان یکی پس از دیگری برطرف شود تا معلمان بتوانند با آرامش خاطر در تربیت نسل آینده تلاشی جدی و تأثیرگذار را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل فرا رسیدن هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی را گرامی داشت و گفت: در این هفته تلاش می‌شود تا از مربیان تربیتی که به صورت خلاقانه و موفق در عرصه نظام تعلیم و تربیت حضور پیدا کردند، قدردانی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار