حضور دو بازیکن از سرخابی های تبریز در تیم هفته

به گزارش تابناک تبریز، هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال کشور با تمامی جذابیت ها وحواشی آن به اتمام رسید و سهم تیم های تبریز در این هفته یک برد پرگل گسترش مقابل استقلال اهواز و تساوی باارزش تراکتور مقابل پرسپولیس شد.
کد خبر: ۱۹۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 07 March 2016
دروازه بان:
محمدرضا اخباری (تراکتورسازی):
محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتورسازی با واکنش های نجات بخش مانع از گلزنی حمله وران پرسپولیس در بازی حساس روز گذشته لیگ در ورزشگاه آزادی شد. اخباری که فصل خوبی را پشت سر گذاشته دیروز به خصوص در نیمه دوم در حد یک دروازه بان کامل استاندارد ظاهر شد و روی 3 توپ واکنش های فوق العاده ای از خود نشان داد که او را تبدیل به مهمترین چهره این مسابقه کرد. به جز اخباری سیدمهدی رحمتی دروازه بان استقلال هم نمایش خوبی در بازی تیمش مقابل راه آهن داشت.

مهاجمان
لئوناردو پیمنتا (گسترش فولاد):
لئوناردو پیمنتا ستاره برزیلی گسترش فولاد یکی از بهترین بازیکنان این تیم بشمار می رود و روند مثبت خود را در نیم فصل دوم ادامه داده است. او دربازی مقابل استقلال اهواز 2 بار موفق به گلزنی شد و در طراحی حملات بازیکنان گسترش نقش فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت. فراز کمالوند امیدوار است با بازی مثبت آقای گل سابق فوتبال ایران خود را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک کند.
تیم منتخب هفته بیست ودوم عبارتست از:

محمدرضا اخباری (تراکتورسازی)


رامین رضائیان(پرسپولیس)

محمدحسین مرادمند(پدیده)

بهمن کامل(فولاد)
 
پیمان شیرزادی(استقلال خوزستان)

هافبک ها
رسول نویدکیا(سپاهان)

اکبر ایمانی(فولاد)

پیام صادقیان(صبا)

حسین فاضلی(سپاهان)

مهاجمان
لئوناردو پیمنتا (گسترش فولاد)

سجاد شهباززاده(استقلال)


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار