برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان در ۱۶ شهرستان و با ۱۶ محوریت

کد خبر: ۲۰۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶ 29 March 2016
تابناک گیلان: مسئول ستاد کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان گفت: کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان در ۱۶ شهر و با ۱۶ محوریت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سرهنگ ابراهیم جوادی اظهار داشت: در استان گیلان با تأکید استاندار به‌عنوان رئیس ستاد یادواره کنگره 8000 شهید استان گیلان و سردار عبدالله پور به‌عنوان دبیر این کنگره از تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه در شهرستان رودسر با محوریت زن و دفاع مقدس و با شخصیت محوری مادر شهیدان جنیدی یادواره‌ای برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره از ابتکارات و طرح‌های انقلابی است، افزود: در شهرستان صومعه‌سرا با محوریت جانبازان و دفاع مقدس که در مورد جانباز شهید غلامرضا سجادپور و شهید محمدصادق رحمتی راد، در شهرستان آستارا هنر و دفاع مقدس، در املش تبلیغات و دفاع مقدس با محوریت طلبه شهید جبار رمضانی و در فومن روحانیت و دفاع مقدس با شخصیت محوری حجت الاسلام و المسلمین شهید افتخاری یادواره‌هایی برگزار می‌شود.

مسئول کنگره 8000 شهید استان گیلان خاطرنشان کرد: این یادواره‌ها در شهرستان بندرانزلی با موضوع جهادسازندگی و دفاع مقدس با محوریت جهادگر شهیدحاج بهرام گل آور در تالش بسیج و دفاع مقدس با شخصیت محوری بسیجی شهید بهرام حجتی و در آستانه اشرفیه با موضوع ورزش و دفاع مقدس با محوریت پهلوان شهید محمود آتش پوش است.

جوادی با بیان اینکه در برگزاری این کنگره سعی بر این بود تا از موضوعات جدید استفاده کنیم، افزود: در شهرستان رودبار با محوریت ارتش و دفاع مقدس با شخصیت محوری شهدای تفنگدار دریایی، در شهرستان شفت آزادگان و دفاع مقدس و در شهرستان رشت با محوریت کمک‌های مردمی و دفاع مقدس با شخصیت محوری شهید محراب آیت الله احسان بخش برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در شهرستان سیاهکل با محوریت پدران آسمانی، در ماسال مساجد و دفاع مقدس، در رضوانشهر اهل تسنن و دفاع مقدس، در لنگرود شعر و دفاع مقدس و در لاهیجان با محوریت سپاه و دفاع مقدس با شخصیت محوری پاسدار شهید جانعلی جعفری آخرین روز برگزاری این یادواره‌ها است.

رئیس ستاد کنگره 8000 شهید استان گیلان اظهار کرد: با به اتمام رسیدن یادواره‌ها، اجلاس کنگره 8000 شهید استان گیلان در نیمه دوم اردیبهشت ماه در رشت آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار