شورای نگهبان نظر وزارت کشور را رد کرد؛

انتخاب جایگزین برای منتخب سوم اصفهان دوباره به دو راهی رسید!

تابناک: بعد از گذشت یک روز از خبر انتخاب آجدانی به جای منتخب سوم اصفهان که توسط شورای نگهبان آرای وی ابطال شده بود، امروز مرتضی طبیبی به این خبر واکنش نشان داد و از تکذیب این خبر سخن به میان آورد!.
کد خبر: ۲۰۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 10 April 2016

به گزارش تابناک اصفهان، بعد از گذشت یک روز از خبر انتخاب آجدانی به جای منتخب سوم اصفهان که توسط شورای نگهبان آرای وی ابطال شده بود، امروز مرتضی طبیبی به این خبر واکنش نشان داد و از تکذیب این خبر سخن به میان آورد.

وی اظهار کرد: با توجه به مطالبی که سخنگوی شورای نگهبان و سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح کرده‌اند، انتخاب نفر ششم انتخابات حوزه اصفهان به جای نفر سوم تکذیب می‌شود.

وی افزود: در پی تماسی که همین امروز با ستاد انتخابات شورای نگهبان گرفته‌ام به اطلاع مردم شریف اصفهان می‌رسانم که تصمیم شورای نگهبان مبنی بر ابطال انتخابات نفر سوم و همچنین برگزاری انتخابات راجع به نفر پنجم در انتخابات میان‌دوره‌ای در سال آینده، قطعی است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان اصفهان تأکید کرد: هیچ تغییری در تصمیم شورای نگهبان در این باره به وجود نیامده است.

طبیبی در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین لازم است به شایعاتی که در برخی از رسانه‌ها با اهداف خاص صورت می‌گیرد توجهی نشود چرا که جایگزینی نفر ششم به کلی منتفی است و انتخابات به مرحله دوم هم کشیده نمی‌شود.

حال با شرایط جدید به وجود آمده باید منتظر ماند و دید آیا وزارت کشور که روز گذشته خبر جایگزینی آجدانی به جای مینو خالقی را اعلام کرد، چه واکنشی به این اظهار نظر شورای نگهبان نشان خواهد داد؟.

آیا با این وضعیت کنش و واکنش های حدود یک ماهه بین شورای نگهبان و وزارت کشور بر سر منتخب سوم و کرسی پنجم اصفهان به پایان خواهد رسید یا همچنان ادعاهای حقوقی هر دو طرف تیتر یک رسانه ها در روزهای آتی خواهد بود؟.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار