دو خبرنامه تابناک ؛

از خبری که معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در املش داد تا پیشنهاد نماینده منتخب مردم لاهیجان برای توسعه صندوق چای کشور

تابناک گیلان: 2000 میلیارد تومان در لایحه بودجه 95 از اعتبارات ملی و استانی برای پروژه های عمرانی و تجهیز مدارس کشور اختصاص یافته است.
کد خبر: ۲۱۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 16 April 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود


خبری که معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس در املش داد


تابناک گیلان:
2000 میلیارد تومان در لایحه بودجه 95 از اعتبارات ملی و استانی برای پروژه های عمرانی و تجهیز مدارس کشور  اختصاص یافته است.

به گزارش تابناک گیلان،
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در مراسم کلنگ زنی یک باب فصای اموزشی پنج کلاسه  پیش بیجار املش اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب  110 هزار مدرسه در عالب550  هزار کلاس درس ساخته  شده است.

وی  افزود: سرانه زیر بنا  هر کلاس قبل از انقلاب 50 متر  مربع  در حالی که سرانه امروز  به 160 متر ارتقا بافته است

مسلمی تصریح کرد:  در سال 94  بالع بر 2 هزار  مدرسه  در  عالب  11 هزار  کلاس  درس  تحویل  داده شده است  این در حالب است  که نیز 20 در صد  مدارس  توسط  خیران ساخته  شده و  تا سال جاری  بیش از  2000 هزار مدرسه  ساخته  خواهد شد.

بهرام صفری مدیر اموزش و پرورش املش نیز در خصوص  این پروزه گفت: 5 کلاس با 300 متر مربع  و با اعتبار  400 میلیون تومان  بصورت دو طبقه  برای مقطع  ابتدایی  توسط  فرد خیر  اقای دکتر  فروتن ساخته و اول مهر ماه  به بهره برداری  می رسد.






پیشنهاد نماینده منتخب مردم لاهیجان برای توسعه صندوق چای کشور


تابناک:
نماینده منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی درخصوص توسعه صندوق چای کشور اظهار کرد: برای تولید ملی و داخلی یک پیوست فرهنگی داشته باشیم .

به گزارش تابناک گیلان، ذبیح الله نیکفر تصریح کرد: اگر بتوانیم در همه عرصه های تولیدات داخلی برای هر محصول یک پیوست فرهنگی ایجاد کنیم آن موقع محصولات ما در داخل  کشور جایگاه خودشان را پیدا خواهند کرد.

نیکفر افزود: مردم را به مصرف چای داخلی و بعنوان یک چای تولیدی ارگانیک تشویق کنیم و رفته رفته باید فصایی ایجاد کنیم که هم مسئولان و هم مردم برای مصرف محصولات ما حساب باز کنند.

نماینده منتخب  مردم لاهیجان وسیاهکل در نامگذاری سال جدید اظهار کرد: باید برای حل مشکلات نگاه به درون داشته باشیم و تلاش کنیم تولیدات داخلی ما تقویت شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار