سخن اصلي اين است كه نمي توانيم به آمريكا اعتماد كنيم

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت دهم : برخي دلسوزانه در مساله توافق هسته اي هشدار مي دهند و اگر مخالفتي هم مي شود با اصل مذاكره نيست بلكه هدف و سخن اصلي اين است كه نمي توانيم به آمريكا اعتماد كنيم.
کد خبر: ۲۱۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳ 23 April 2016
سيد محمد حسيني پنجشنبه شب در مسجد حضرت رسول (ص) شهر گرگان با موضوع بررسي مسائل روز گفت: بايد كساني را به مجلس فرستاد كه اسلام شناس، حقوق دان، آگاه به مسائل و ساختار كشور، با تجربه، كلان نگر و همچنين جسارت صحبت كردن را داشته باشند.

به گزارش تابناک گلستان از ایرنا وي گفت: با انتخاب افرادي با ويژگي هاي مزبور مي توان مجلس قدرتمند، داراي تجربه و منصف داشت.
وي افزود: در دوره هايي از مجلس برخي نمايندگان حتي ساختار كشور را نمي شناختند به طوري كه تفاوت سند و برنامه را تشخيص نمي دادند.
وزير فرهنگ و ارشاد دولت سابق همچنين گفت: برخي دلسوزانه در مساله توافق هسته اي هشدار مي دهند و اگر مخالفتي هم مي شود با اصل مذاكره نيست بلكه هدف و سخن اصلي اين است كه نمي توانيم به آمريكا اعتماد كنيم.
حسيني افزود: با گذشت سه ماه از اجراي توافق و برجام و قول بازگشت صد ميليارد دلار پول به كشور فقط 3 ميليارد دلار آن محقق شد حال آنكه دولت گذشته با دور زدن تحريم پول هاي زيادي وارد كرد.
وي همچنين گفت: امروز عده اي در كشور مي خواهند با ابزار رسانه و تبليغات فضاي دو قطبي ايجاد كرده و به زعم خود كشتي نجات مردم شوند. 
وي با بيان اينكه مي خواهند مردم بدون فكر و انديشه به ليست آن ها راي بدهند، از برخي اظهار نظرها مبني بر تهرانيزه كردن انتخابات در شهرستانها انتقاد كرد و گفت: آنها معتقدند مردم شهرهاي كوچك قدرت تشخيص ندارند.
وزير فرهنگ و ارشاد دولت احمدي نژاد از صبح پنجشنبه با سفر به استان گلستان و حضور در دو حوزه انتخابيه گرگان و آق قلا و كردكوي، تركمن، گميشان و بندرگز به حمايت از نامزدهاي اصول گراي راه يافته به مرحله دوم انتخابات مجلس دهم سخنراني كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار