نمایشگاه مشاغل دانشجویان اردبیل برپا شد

با هدف معرفی توانمندی‌های دانشجویان، نمایشگاه مشاغل در قالب تور هفتگی در محل دانشکده سمای اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶ 24 April 2016

به گزارشخبرنگار مهر،معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده سمای اردبیل ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی دانشجویان از سال‌های ۸۴ تا ۹۴ برگزار شده است.

تقی رضایی مقدم افزود: در این نمایشگاه توانمندی‌های فنی و حرفه‌ای دانشجویان با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در خصوص مشاغل مختلف برپا شده است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده سمای اردبیل با تأکید به اینکه اشتغال جوانان تحصیل کرده از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های روز جامعه است، تأکید کرد: دانشگاه‌ها باید زمینه کارآفرینی و اطلاع‌رسانی در خصوص مشاغل مختلف را فراهم سازند.

وی متذکر شد: در هر کدام از غرفه‌های این نمایشگاه مسئولان مربوطه اطلاعات لازم در خصوص حرف مختلف را در اختیار دانشجو قرار می‌دهند که می‌تواند چشم‌انداز مناسبی از مشاغل فراهم سازد.

رضایی مقدم با بیان اینکه در این نمایشگاه بازدیدکنندگان در بدو ورود با پوشیدن کاورهایی به شکل تور از آن بازدید می‌کنند، ابراز امیدواری کرد نمایشگاه‌هایی ازاین‌دست بتواند اطلاعات لازم شغلی را در اختیار دانشجویان قرار دهد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده سمای اردبیل با بیان اینکه برای بازدیدکنندگان پکیج آموزشی ویژه تدارک دیده شده است، زمان نمایشگاه را تا هشتم اردیبهشت‌ماه عنوان کرد.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۳ ظهر جهت بازدید به مجموعه آموزشی سمای اردبیل واقع در خیابان باکری، سه‌راه اتوبوس‌رانی مراجعه کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار