نشست مدیرعامل مخابرات استان با خبرنگاران

بهمن اسمعیل زاده :یکی از شعارهای اساسی در سال ٩۵ برگرداندن رضایتمندی مشتریان است و باید جواب اعتماد مشترکین را بدهیم.
کد خبر: ۲۲۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ 15 May 2016

اسمعیل زاده


تابناک آذربایجان غربی به نقل از
جوان پرس :
 مدیر عامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی در آستانه ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و مخابرات به جمع خبرنگاران آمد تا در یک نشست خبری پرچالش به مشکلات و مسایل پیرامون حوزه کاری خود از کندبودن اینترنت و قطعی های مکرر و همچنین قطع کردن همراه اول و تلفن ثابت بدون هماهنگی با مشترکین ، مشکلات فیبر نوری و سرعت فضای مجازی ، وضعیت نیروهای خدماتی و قراردادی ، وضعیت استفاده روستاها از اینترنت ، شبکه الکترونیک و بسیاری از موارد دیگر بگوید و اعلام کند : توسعه پهنای باند یکی از مسائل اساسی و جلب رضایت مشتریان در دستور کار شرکت مخابرات استان قرار گرفته است.

اسمعیل زاده ضمن قدردانی از تمامی اصحاب رسانه در انعکاس و پوشش خبری این مجموعه خاطرنشان کرد ما توسعه خود را از بستر رسانه و شفافیت و اطلاع رسانی مطبوعات داریم .

 مدیرعامل شرکت مخابرات استان پس از تشریح فعالیت ها وعملکرد شرکت مخابرات استان در حوزه های مختلف یکی از اهداف مهم شرکت مخابرات بعد از خصوصی سازی افزایش بهره وری و رضایت مشتری دانست و تصریح کرد تمامی تلاش شرکت مخابرات استان و همکارانم را در راستای ارائه سرویس های بهتر و در شان مردم استانمان  به کار بستیم و در راستای سربلندی وسرافرازی استان وکشور عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود.

 بهمن اسمعیل زاده با بیان اینکه ”  مخابرات استان ۲۵۰۰ کارمند مستقیم دارد ” و  ” در حال حاضر ۲۴۴ هزار پورت نصب شده و ۶۰ هزار پورت اینترنت پرسرعت نصب شده ” افزود : در حال حاضر ۵۰۰ روستای آذربایجان عربی از اینترنت پر سرعت در استان بهره می برند و ۵۰۰ روستای دیگر امسال اضافه می شود.

این کارشناس مخابرات تاکید کرد :  نقش فناوری اطلاعات و پیاده سازی شبکه ها در تعالی سازی جامعه بسیار مهم و حیاتی است.

 وی با قبول گله مندی در خصوص روند توزیع فیش های تلفن ثابت گفت : متاسفانه پست ما را شرمنده مردم می کند و ما در سیستم توزیع مشکل داریم و قول میدهم در اسرع وقت با جلسه ای که با شرکت پست خواهیم داشت این مهم را حل کنیم.

 اسمعیل زاده از مردم خواست برای توسعه شبکه الکترونیک از خدمات دولت الکترونیک بهره بگیرند.

 مدیر عامل شرکت مخابرات اذربایجان غربی  گفت : ٢٠٣ سایت مجهز به  ۳g  و یازده سایت ال تی ای هم راه اندازی کردیم.

 اسمعیل زاده اضافه با اشاره به اینکه ” در حوزه تلفن ثابت امسال به روز خواهیم شد ” اذعان کرد : در تلفن ثابت هم سیاست کلی ما حرکت به سوی ای تی است یعنی فیبر نوری را به سوی مشتریان حرکت میدهیم.

 وی با تاکید بر اینکه ” استفاده پهنای باند از سال ٨٩ تا ٩۴ از پانصد مگابایت به ده هزار مگابایت رسیده که رقم بسیار بالایی است ” بیان کرد :  مخابرات استان سال گذشته رتبه اول کشوری را کسب کرده است و بر ان هستیم تا در حوزه سرویس دادن و بهبود کیفیت هم باید اول باشیم.

او با اشاره به اینکه در طول ۳ سال اخیر ۷۵۵ کیلومتر توسعه شبکه داشتیم ” گفت :  با تمام افتخار باید اعلام کنم تمام درآمد مخابرات در خود استان هزینه می شود و معادل آن هم از تهران می گیریم و هزینه می کنیم.

 اسمعیل زاده ادامه داد  : یکی از شعارهای اساسی در سال ٩۵ برگرداندن رضایتمندی مشتریان است و باید جواب اعتماد مشترکین را بدهیم.

 مدیرعامل شرکت مخابرات استان با بیان اینکه ” در ۳ سال گذشته در ارزیابی های صورت گرفته جزو سه استان برتر و در دیتا رتبه پنجم بودیم ” گفت : محدودیتی برای ارائه دهندگان سرویس خدمات مخابراتی نداریم.

 وی با تاکید بر اینکه ” انحصار مخابرات در شبکه قابل قبول نیست ” ادامه داد : نزدیک یک میلیون و ١٨٠ هزار مشترک تلفن ثابت در سطح استان داریم.

اسمعیل زاده گفت :  مخابرات یکی از مظلوم ترین ارگانها ونهادهای خدمات رسان است و  یکی از شعارهای اساسی مخابرات ایران بحث سرآمدی در ارائه سرویس دهی و ارایه خدمات است و نرخ های پایین، باعث شده است سرمایه گذاران پای کار نیایند.

 مدیر عامل شرکت مخابرات استان اذعان کرد : با منت از سازمان همراه اول سیم کارت می گیریم و به مشترکین واگذار می کنیم.

 اسمعیل زاده گفت : متولی نظارت بر مشکلات مخابراتی بر عهده سازمان تنظیم مقرارت است و هیچ وظیفه ای در در این حوزه به ما محول نشده است.

اسمعیل‌زاده ابراز داشت:  امید است امسال با اجرای پروژه کوثر بتوانیم لذت کیفیت در خدمات را به مردم استان بچشانیم و مسؤولیت و وظیفه‌ای که در قبال مردم داریم به نحو احسن اجرا کنیم و حداکثر خدمات را به مردم ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی با بیان اینکه در حوزه ICT تحولات سریع را شاهد بوده است، اعلام کرد: امسال روز جهانی مخابرات تحت عنوان کارآفرینی ICT در خدمت تحول اجتماعی نام‌گذاری شده است.

وی در پایان اظهار داشت: وظیفه اصلی ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه شبکه‌ها محسوب می‌شود و امید است طبق برنامه شبکه با کیفیت را برای مردم فراهم کنیم و در این راستا تمامی تلاش شرکت مخابرات استان در جهت ارائه سرویس‌های بهتر و در شان مردم استان است
.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار