فرمانده سپاه استان البرز در واکنش به مصادره اموال ایران توسط آمریکا:

دشمن جری را با موضع گیری محکم می‌توان سر جایش نشاند/ توافق هسته‌ای آمریکا بهانه‌ای برای به زانو درآوردن ایران بود

فرمانده سپاه استان البرز گفت: آمریکایی ها نشان دادند که اصلا قابل اعتماد نیستند و مقام معظم رهبری با شناخت ۶۰ ساله ای که از آمریکا و بد عهدی ها و جنایت های آن دارند به ما توصیه فرمودند که به آمریکا اعتماد نکنید و اینکه امام (ره) فرمود: هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید یا آمریکا شیطان بزرگ است واقعیت دارد و توافق هسته ای را برای به زانو دراوردن ایران انجام دادند.
کد خبر: ۲۳۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 15 May 2016
سردار علی استاد حسینی افزود: آمریکا به برجام هیچ اعتقادی ندارد و این اقدام آمریکا بر خلاف روح برجام است، آمریکا می گوید این حکم به برجام ارتباط ندارد پس به چه چیزی ربط خواهد داشت؟ اگر قرار باشد آمریکایی ها هر روز برای ما بهانه ای قرار دهند که سه میلیارد به دولت کمک کنند و در مقابل ۵ میلیارد بگیرند که درست نیست! کشته های آمریکایی ها در لبنان به واسطه اعمال تروریستی آنهاست که وارد این کشور شدند و مردم لبنان نتوانستند آنها را تحمل کنند.
وی اظهار داشت: برج دو قلو را صهیونیست برنامه ریزی کرد و می آیند و می گویند شما از مستضعفین دنیا حمایت می کنید. این واژه ها و تعریف های غلطی است که آمریکایی ها به دلخواه خود انجام می دهند و آمریکا دزدی است که دارایی های ایران را برداشته و ما به جای اینکه دزد را بگیریم در داخل کشور می گوییم چه کسی مقصر بوده و چه کسی نیست! لذا باید به دنبال دزد اصلی بود که همان آمریکاست.
سردار استاد حسینی تصریح کرد: مسئولین ما باید موضعی محکم و با قدرت بگیرند و به جای اینکه  گذشتگان اقدام را تخطئه کنند؛ موضع خود را به عنوان نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دهند و اگر کسی به جای گرفتن دزد گذشتگان را تخریب کند فردا هم شخص دیگری این مسئولین را تخریب خواهد کرد و این درست نیست و باید با قدرت و قوت اموال ایران را باز گرفته و به آمریکا اعتماد نکنیم و جلوی خسارت ها را بگیریم.
وی همچنین گفت: امروز نباید منفعلانه در برابر آمریکا عمل کنیم و باید همچون امام (ره) موضعی قاطع و انقلابی در برابر دشمنان داشته باشیم و چشمان خود را به آنها نبندیم و حداقل همان مقداری که آمریکایی ها موضع دارند ما نیز موضع بگیریم. امروز می بینیم که دو نامزد ریاست جمهور بر علیه ایران مسابقه گذاشته اند مثل اینکه هر کسی بیشتر بر علیه جمهوری اسلامی بد بگوید رای بیشتری در آمریکا دارد و این نشان می دهد ما قدرتی هستیم که می توانیم تاثیر گذار باشیم.
فرمانده سپاه استان با اشاره به اینکه اگر در برابر امریکا کوتاه بیاییم فردا خسارت سنگینی بر کشور وارد خواهد شد افزود: پس از گذشت ۳۰ سال آمریکا جرات انجام چنین اقداماتی نداشت و امروز پس از برجام شاهد اینگونه امور هستیم و این نشان می دهد هر جا که عقب نشینی کنیم و از خواسته های به حق انقلاب کوتاه بیاییم دشمن جلو می آید و موضع پدافندی و عقب نشینی در برابر آمریکایی ها معنی ندارد، همه چیز تغییر کرده است، یک زمان ما در برابر حقمان درباره انرژی هسته ای عقب نشینی کردیم و فردا درباره حقوق بشر، موشکی و … می خواهند کوتاه بیاییم.
وی همچنین خاطر نشان داشت: آمریکا نظام سلطه است و می خواهد این سلطه را بر دنیا داشته باشد و به عنوان یک جبهه باطل در مقابل حق قرار گرفته است و باید محکم ایستاد و این وا دادگی ماست که دشمن را سر حال می آورد که فکر می کند می تواند دست اندازی به اموال ما داشته باشد مقام معظم رهبری درباره اثرات برجام در کشور فرمودند: اگر بخواهیم حرف درمانی برای مردم باشد بله اما اگر سفره مردم را ببینیم اینگونه نخواهیم دید. اگر برجام در سفره مردم خود را نشان دهد می توانیم بگوییم موثر بوده. ما در مسائلی عقب نشینی کردیم و طبیعی بود و مقام معظم رهبری اجازه دادند اما تا کجا؟ تا جایی که چیزی به دست آوریم اما امروز ان چیزی که خواستیم به دست نیاوردیم.
فرمانده سپاه استان البرز در خاتمه تاکید کرد: می گویند ماهی را هر زمان که از آب بگیرید تازه است لذا باید مذاکره و ارتباط با آمریکا را قطع کرد و به اصول انقلابی خود برگردیم و امریکایی ها راضی نمی شود مگر اینکه ما دست از دینمان برداریم و این آیه صریح قران است. دشمن جری را با موضع گیری محکم می توان سر جایش نشاند و با لبخند نمی توان کاری از پیش برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار