نماینده ولی‌فقیه در مازندران

برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق میلیونی امر‌به‌معروف‌ و نهی‌ازمنکر است

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق میلیونی امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: یکی از کارکردهای قانون برخورد با حقوق‌های نجومی است.
کد خبر: ۲۳۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 18 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی اظهار کرد: باید قانون امر به معروف‌ونهی از منکر در کشور اجرایی شود تا کسی نتواند 78 میلیون تومان در ماه دریافتی داشته باشد.

وی ادامه داد: در صورتی‌که اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر از بالا آغاز شود شاهد مشکلاتی از این قبیل در جامعه نیستیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه قانون امر به معروف‌ونهی از منکر باید در ادارات اعمال شود، اضافه کرد: پارتی‌بازی‌ها در ابتدا باید از بالادستی‌ها حذف شود و قانون‌گذاری برای همه افراد جامعه یکسان باشد.

طبرسی تصریح کرد: وظیفه قانون امر به معروف‌ونهی از منکر تنها برخورد با مسائل بدحجابی و بدحجابی ننیست، همچنین در صورتی‌ که همه افراد تصور می‌کنند برخورد با این مسائل وظیفه قانون امر به معروف‌ونهی از منکر بوده، یکی از کارکردهای قانون برخورد با حقوق‌های نجومی است.

وی خاطرنشان کرد: تأکید ما این است در رفع ناهنجاری‌ها باید از تبلیغ، هدایت و ارشاد بهره گرفت.

امام جمعه ساری در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متعلق به مردم است، گفت: مسؤولان باید نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند و اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی به‌صورت جدی در اولویت امور قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار