سرلشکر محسن رضایی: کردستان پاره تن جمهوری اسلامی است

به گزارش تابناک تبریز، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح چهارشنبه در یادواره جلوه های ایثار و مقاومت سنندج با تبریک ایام ماه شعبان گفت: میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به همه جوانان عزیز به ویژه جوانان غیرتمند کردستان تبریک می گویم.
کد خبر: ۲۳۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 18 May 2016
به گزارش  تابناک تبریز، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح چهارشنبه در یادواره جلوه های ایثار و مقاومت سنندج با تبریک ایام ماه شعبان گفت: میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به همه جوانان عزیز به ویژه جوانان غیرتمند کردستان تبریک می گویم.
از این که توفیق پیدا کرده ام در یادواره شهدای مظلوم و ناشناخته کردستان و در شهر فداکار سنندج باشم، خدای را شاکر هستم. شهدای کردستان شهدای ناشناخته ایران اسلامی هستند. شهدایی که غیرتمندانه و آگاهانه از سرزمین و نظام و اسلام دفاع کردند. در جنگ با ضد انقلاب و حامیان ضد انقلاب یعنی حزب بعث عراق پیشگام بودند. وقتی حزب بعث ناامید شد از مردم کردستان، به شهرهای مرزی مناطق کردنشین حملات سختی کرد زمانی هم که جهانیان فهمیدند که این مردم جانانه دفاع می کنند با بمب ها ی شیمیایی به این مردم حمله کردند.

وی در ادامه بیان داشت: ما مسیر جهاد را بدون پشیمانی ادامه می دهیم. همه نگرانی دشمنان ما از خط مستقیم جمهوری اسلامی است که مسیر برحق نجات بشریت و انهدام ظلم است و وجود دنیا را از مفاسد پاک می کند. لذا از جوانان کردستان و ادامه راه شهدای کردستان می ترسند. برای همین از ماهواره ها و شبکه های مجازی سوءاستفاده می کنند تا جوانان را مقابل این راه سربلندی قرار بدهند. آنها می ترسند از اینکه مردم آینده ایران مانند مردم انقلابی سالهای گذشته باشند. هزینه هایی هم ایجاد کردند و سد ساختند در مقابل ما و به همین دلیل مقاومت می کنیم و ادامه می دهیم و این راه را برای آزادی، سرافرازی و پیشرفت ادامه می دهیم. راهی که متکی به مردم است و مهم این است که همه این راه را ادامه بدهند دولتمردان، مجلسی ها، پاسداران، مردم، روشنفکران و جوانان ادامه بدهند. تردید خطرناک است. نباید تجدید نظر کرد. ما از مردمی کردن امنیت و دفاع و انقلاب بهره بردیم. مسولان کشور باید اقتصاد را مردمی کنند. اقتصاد مقاومتی را که پایه اش مردمی کردن است را اگر به راه بیندازند، سرزمین ما آباد می شود. کارخانجات ثروت تولید خواهند کرد. کشاورزی فعال خواهد شد. ما از مقام معظم رهبری برای توجه به کردستان ممنون هستیم. اما می خواهیم که ثمرات این سرمایه گذاری های دولت ها را مردم کردستان حس کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار