انتقاد فرماندار رامسر از مصوبات کاغذی شورای ترافیک

کد خبر: ۲۴۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷ 17 June 2016
فرماندار رامسر گفت:  تاخیر در اجرای مصوبات شورای ترافیک آسیب‌های فراوانی دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، حسین سروری در جلسه شورای ترافیک رامسر، اظهار کرد: شاخص‌های توسعه یافتن کشورها  نظم و انضباط را در پی دارد و شاخص های توسعه یافتن کشورها فرهنگ پذیری شهروندان است و ضعف ها باید با هماهنگی برطرف شده و تسهیلات لازم در جهت فرهنگ سازی و روان سازی ترافیک انجام شود.

وی تصریح کرد: تاخیر در اجرای مصوبات شورای ترافیک آسیب‌های فراوانی دارد و باید مسائل شهری، فرهنگ سازی و آموزش در حوزه ترافیک در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار رامسر خاطرنشان کرد: شهر رامسر باید در حوزه گردشگری، رعایت اصول راهنمایی و رانندگی و الزامات پلیس راه و سازمان حمل و نقل از سوی شهروندان در حوزه شهری باید بررسی و اعمال قانون شود.

سروری تصریح کرد: در سال 95 باید با برنامه ریزی در سطح شهر به لحاظ اجرای صحیح و دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و ترافیکی به صورت پایلوت و آزمایشی در بخشی از رامسر اقدامات را آغاز و زمینه لازم برای رسیدن به یک شهر نمونه گردشگری را فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: شورای ترافیک ظرفیت ایجاد ایستگاه تاکسی کتالم و سادات‌شهر را تکمیل و خط کشی و نصب سایبان می داند و همچنین روشنایی محور رامسر به تنکابن توسط اداره راه و شهرسازی صورت گیرد.

این مسئول اظهار کرد: ساماندهی رانندگان خط رامسر به تنکابن و انتقال آنها به خارج از شهر باید در اولویت قرار گیرد و رانندگان خطی طبق قانون و در یک مکان مشخص  فعالیت کنند و آژانس ها نیز حتما باید دارای پارکینگ مشخص باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار