شهرداری درحوزه ورزش بی‌تفاوت نیست

دبیر شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری نمی‌تواند نسبت به امر ورزش بی‌تفاوت باشد چرا که در ردیف بودجه و اعتبارات شهرداری توجه جدی به ورزش انجام شده است.
کد خبر: ۲۵۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 12 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، ناصر ناطق‌درآبادی صبح امروز در پرسمان جوانان که در سالن اجتماعات رضازاده اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: هنوز برای تعیین تکلیف تیم شهرداری اردبیل تصمیم‌گیری قطعی انجام نشده هر چند که این ایراد و اشکال به ما وارد است که رسیدگی به این موضوع با تاخیر و تعلل روبه‌رو شده است.

وی گفت: به نظر بنده تیم‌داری شهرداری اردبیل اشکالی ندارد اما ایراد از آنجاست که مسؤولان کشوری به ویژه از وزارت کشور تاکید کردند که مجموعه شهرداری نمی‌تواند تیم‌داری کند و از همین‌رو شهرداری مصر است تا این تیم اردبیلی واگذار شود.

دبیر شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری نمی‌تواند نسبت به امر ورزش بی‌تفاوت باشد چرا که در ردیف بودجه و اعتبارات شهرداری توجه جدی به ورزش انجام شده است.

ناطق‌درآبادی افزود: ورزش جزو لاینفک وظایف و مسئولیت‌های شهرداری است و به همین دلیل سازمان فرهنگی ورزشی با چارت مشخص تعریف شده و موظف است ورزش عمومی و همگانی را توسعه بدهد.

دبیر شورای شهر اردبیل ادامه داد: آنهایی که مدعی هستند تیم شهرداری متولی ورزش نیست باید به این موضوع واقف باشند که یکی از رسالت‌های عظیم شهرداری تقویت و توسعه ورزش در مناطق مختلف شهری است و براساس بودجه و منابعی که تعریف شده در این حوزه می‌توان اقدامات مناسب و مطلوبی را از مجموعه شهرداری انتظار داشت.

ناطق‌درآبادی با یادآوری اینکه شورا و شهرداری قصوری در مدیریت تیم فوتبال شهرداری نداشته و به رغم محدودیت منابع مالی تیم شهرداری همواره مورد حمایت قرار گرفته است، گفت: البته بنده پاسخگوی عملکرد گذشتگان نیستم بلکه به تحولات حال و آینده پاسخ می‌دهم.

وی به ماجرای نامه‌نگاری خود با رئیس شورای شهر اشاره کرد و گفت: 1.5 ماه پیش بنده نامه‌ای را به رئیس شورای شهر نوشتم و به صراحت و با شفافیت دغدغه‌های خودم را مطرح کردم و در آن خطاب به رئیس شورای شهر اعلام کردم که حضور تیم شهرداری و حمایت از این تیم دلگرم کننده برای اهالی ورزش و جوانان علاقمند به ورزش فوتبال خواهد بود هر چند که یک تیم ممکن است با افت و خیزها و صعود و سقوط‌هایی روبه‌رو شود.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: در نامه‌هایی که به رئیس شورای شهر نوشتم خواستار دعوت از کارشناسان، پیشکسوتان و چهره‌های موفق ورزش فوتبال برای تجزیه و تحلیل مسائل پیش آمده و حمایت همه‌جانبه از تیم شهرداری شدم و به صراحت اعلام کردم که هیچ خانواده‌ای فرزند بیمار خود را به حال خود رها نمی‌کند و ما نیز نباید تیم بیمار شهرداری را در این وضعیت به حال خود رها کنیم.

ناطق‌درآبادی افزود: با وجود این توصیه‌ها و تذکرات و هشدارها در مورد تیم شهرداری اردبیل و تصمیم‌گیری در زمینه تعیین تکلیف تیم شهرداری بنده نیز قبول می‌کنم که تاخیر و تعللی انجام شده ولی در بیش از هفت جلسه کمیسیون به موضوع تیم شهرداری پرداخته‌ایم تا به یک جمع‌بندی نهایی برسیم.

وی اظهار کرد: هنوز تصمیم‌گیری قطعی در زمینه تعیین تکلیف تیم شهرداری انجام نشده و با توجه به اصرار مسؤولان وزارت کشور شهرداری بر واگذاری امتیاز این تمیم تاکید دارند هر چند که بنده معتقدم باید همچنان ورزش مورد حمایت شهرداری قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار