فرمانده سپاه استان البرز:

دروغگوها می‌گویند مدافع حرم به خاطر پول می‌روند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: مدافعان حرم با عشق و ایمان به راهی که انتخاب کرده‌اند، در برابر دشمنان اسلام و گروهک‌های تکفیری قیام کرده و راهی میدان نبرد شده‌اند.
کد خبر: ۲۶۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 26 July 2016
سردار علی استادحسینی ظهر امروز در بخشی از مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم مهدی عسگری طی سخنانی اظهار داشت: ملت ایران در طول دوران پربرکت انقلاب اسلامی همواره در راه ولایت قدم برداشته و لحظه‌ای در راه انجام وظائف خود غفلت نکرده‌اند.
وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام و انقلاب و کشورهای زورگوی غربی و عوامل دست‌نشانده آنها در منطقه، علیه اصول و باورها و اعتقادات مردم ما توطئه و دسیسه کرده و اهداف شوم خود را پیگیری می‌کنند.
این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: اگر نبود ایمان و اخلاص و روحیه شهادت‌طلبی و ایثار و از خودگذشتگی جوانان ولایی کشورمان، به طور قطع دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا می‌کردند.
استادحسینی گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان ولایی و بسیجی ما با عشق به میدان‌ آمده و در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و حتی برای اینکه کدام یک از آنها زودتر به میدان برود، با هم رقابت می‌کردند.
وی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس هیچ کسی به زور به جبهه اعزام نشد و شاهد بودیم که نیروهای داوطلب و بسیجی جلوتر از ارتش و رزمندگان سازمان‌یافته سپاه حرکت می‌کردند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) افزود: امروز نیز همین جوانان بسیجی و ولایی با عشق و ایمان به راهی که انتخاب کرده‌اند، علیه گروهک‌های منحرف و تکفیری‌ها قیام کرده و به دفاع از حرم اهل بیت (ع) برخواسته‌اند.
استادحسینی گفت: کسانی که نمی‌توانند اقتدار و اثرگذاری جوانان ایران اسلامی را ببیند به دروغ‌گویی پرداخته و مدعی پرداخت پول به مدافعان حرم هستند که این دروغ بزرگ، ظلمی فاحش به مدافعان حرم است.
وی اظهار داشت: هرگز مدافعان حرم برای دریافت پول به میدان نرفته‌اند و تمام آنها با رضایت قلبی و اخذ رضایت از خانواده به سوریه اعزام می‌شوند.
فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: کوردلان و افراد مزدور و بی‌ایمان مدعی هستند که مدافعان حرم برای دریافت پول به سوریه می‌روند، اما مردم با بصیرت ما و جهان اسلام هوشیار هستند و چنین دروغ‌هایی خللی در عزم راسخ آنها برای دفاع از اسلام وارد نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار