ضرورت حمایت از برنامه‌های قرآنی در کرج

کد خبر: ۲۶۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 26 July 2016


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج از حمایت این شورا از اجرای برنامه‌های قرآنی خبر داد.

فاطمه اسکندری اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام توان خود را علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی به کار بسته و می‌خواهند ما را به زانو درآورند.

وی افزود: ابتدا آنها تصور می‌کردند که با ترور و حمله نظامی می‌توانند ملت ایران را از راهی که در پیش گرفته، باز دارند و آنها را از ولایت دور سازند، اما با دفاع همه جانبه ملت ایران از اسلام، انقلاب و ولایت روبه‌رو شدند.

نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر تصریح کرد: پس از آن دشمنان به سمت محاصره اقتصادی روی آورده و در این دوره نیز با مقاومت مردم ولایی ایران روبه‌رو شدند.

اسکندری گفت: غربی‌ها در تحلیل‌های خود به این نتیجه رسیده‌اند، تا زمانی که ملت ما در راه ولایت حرکت کرده و از اعتقادات و باورهای عمیق مذهبی برخوردار هستند، نمی‌توان به آنها آسیبی وارد کرد.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب در سال‌های اخیر تمرکز خود را بر فریب جوانان و دور ساختن آنها از اعتقادات و باورهای مذهبی قرار داده‌اند و به همین دلیل مقام عظمای ولایت بارها بر ضرورت هوشیاری مردم و مسؤولان در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان تاکید فرموده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج افزود: برای اینکه بتوانیم دشمنان را در دست‌یابی به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم، باید بیش از گذشته برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در جامعه اجرا شده و تمرکز اصلی برنامه‌ها را انس بیشتر نسل جوان با قرآن قرار دهیم.

اسکندری اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی شورای شهر در راستای وظایفی که بر عهده دارد، از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و به ویژه برنامه‌هایی که در راستای انس بیشتر جوانان با قرآن برگزار می‌شود، حمایت کامل خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در این مدت برخی از برنامه‌ها نیز با مشارکت شورای شهر و کمیسیون فرهنگی برگزار شده و به طور قطع اینگونه طرح‌ها در آینده با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار