آبی پوشان نماینده اردبیل در لیگ دسته دوم فوتبال ایران شد

با واگذاری تیم سرخ پوش شهرداری اردبیل ، این تیم با آبی پوش شدن نماینده اردبیل در لیگ دسته دوم فوتبال ایران شد.
کد خبر: ۲۶۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 29 July 2016

مجید حیدری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران امتیاز تیم فوتبال شهرداری اردبیل را پس از سقوط به دسته دوم خریداری و این تیم در فصل جدید با نام آبی پوشان برای اردبیل توپ می زند.
حیدری همچنین؛ آصف نمازاف سرمربی مطرح سال های پیش تیم ماشین سازی تبریزی و اهل جمهوری آذربایجان را به عنوان سرمربی این تیم برگزیده است.
وی عصر جمعه در گفت و گویی با خبرنگاران مراحل خرید و برنامه های تیم آبی پوشان اردبیل را تشریح کرد.
حیدری گفت : اردبیل که فوتبالیستی همچون علی دایی را پرورش داده مهد فوتبال است و با این شناخت و اعتماد در این استان تیم داری می کنم .
وی بیان کرد: در آخرین لحظه ها از جریان واگذاری تیم شهرداری اردبیل مطلع شده و با پیگیری زیاد در مزایده شرکت و تیم را در اختیار گرفتم .
وی با اشاره به اینکه عاشق فوتبال است، افزود: همه فوتبال پول نیست و باید عاشق آن باشی و من هم با عشق به فوتبال به اردبیل آمده ام ضمن اینکه خودم ترک هستم و به این منطقه علاقمندم.
وی با تمجدید از هواداران اردبیلی گفت : طرفداران فوتبال در اردبیل بسیار پر حرارت و عاشق تیم خود هستند و من شاهد بودم که در آخرین بازی های شهرداری آنها چه حالی داشتند و قلب بسیاری از شکست می گرفت و بیشتر به خاطر این عشق و علاقه راغب خریداری تیم در اردبیل شدم .

**نماز اف مربی بزرگی است ، همکاران او اردبیلی هستند
حیدری در باره انتخاب نماز اف بعنوان سرمربی تیم آبی پوشان گفت : نماز اف از سرمربیان بزرگ جمهوری آذربایجان و حتی اروپاست ضمن اینکه در ایران نیز با هدایت تیم هایی چون ماشین سازی تبریز در گذشته قابلیت های خود را نشان داده است.
او اظهار کرد: پیش از او با چهار مربی داخلی که سابقه ملی پوشی نیز داشتند صحبت کردیم اما درنهایت به نماز اف رسیدیم.
حیدری اضافه کرد: جمال پیله ور مربی اردبیلی دستیار اول نماز اف خواهد بود و اکبر خلیلی نسب و قادر دهقان دیگر مربیان آبی پوشان خواهند بود ضمن اینکه مربی دروازه بانان را بزودی انتخاب می کنیم و خود نماز اف کار بدنسازی را انجام خواهند داد .

**تست گیری تیم از شنبه شروع می شود ، بومی گری اولویت کار ماست
مدیرعامل تیم آبی پوشان اردبیل ادامه داد: کار تست گیری تیم را از شنبه آغاز می کنیم ، روز اول ویژه بازیکنان اردبیلی است و برای نوبت دوم و سوم فراخوان خواهیم داد.
حیدری گفت : بزودی با یک تیم لیگ برتری در تبریز دیدار دوستانه برگزار می کنیم و سعی می کنیم در روزهای آینده هشتاد درصد تیم را ببندیم .
وی بیان کرد: پس از بازی تدارکاتی در تبریز چهار روز در آستارا اردو خواهیم داشت و سپس در تهران چند بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.
او گفت : بازیکن سفارشی قبول نخواهیم کرد اما قدم هر فرد با استعدادی روی چشم ما خواهد بود بویژه اینکه آن فرد بومی استان باشد.

**تیم آبی پوشان برای همیشه اردبیلی خواهد بود
مدیرعامل باشگاه آبی پوشان گفت : این تیم تا آخر کار در استان اردبیل ماندگار خواهد بود حتی اگر انشالله به موفقیت های بزرگ دست یافته و لیگ برتری هم شود.
وی بیان کرد: برای اینکه حسن نیت خود را نشان داده باشیم ضمانت داده ایم که اگر تیم به دسته پایین تر سقوط کند 400 میلیون تومان بعنوان خسارت پرداخت کنیم .
وی بیان کرد : روزهای سختی در پیش داریم اما من به آینده این تیم امیدوارم ، سعی خواهیم کرد که آبرو داری کنیم و نباید زیاد عجله داشته باشیم .
وی در باره برخی مسایل حاشیه ای پیرامون رنگ پیراهن این تیم گفت : پیراهن و نام مسایل حاشیه ای هستند و نباید به این مسایل بپردازیم و حساس باشیم .
او گفت : این تیم وضعیت اورژانسی دارد و همه از جمله رسانه ها باید کمک حال تیم باشند ضمن اینکه در فوتبال پول همه چیز نیست و این عشق فوتبالی است که ماندگار است .

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار