انتظار مردم برای برخورد با حقوق های نامتعارف

امام جمعه موقت همدان گفت: مردم همچنان منتظر برخورد صریح و شفاف دولت و مسئولان با دریافت کنندگان حقوق های نامتعارف و نجومی هستند.
کد خبر: ۲۷۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 06 August 2016
امام جمعه موقت همدان گفت: مردم همچنان منتظر برخورد صریح و شفاف دولت و مسئولان با دریافت کنندگان حقوق های نامتعارف و نجومی هستند.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در خطبه های نماز جمعه شهر همدان گفت: سزاوار نیست در حالیکه بسیاری از مردم از مشکلات مالی رنج می برند عده ای در کشور حقوق نامتعارف بگیرند.

وی بیان کرد: مردم منتظر هستند تا ببینند دولتمردان و کسانی که عزل و نصب مسئولان را عهده دارند، چگونه موضوع حقوق های نامتعارف را پیگیری کرده و پای محاکمه این افراد خواهد ایستاد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قابل قبول نیست در جامعه ای که بسیاری از جوانان آن سرمایه ، شغل و کار مناسبی ندارند و در مملکتی که عده زیادی برای وام ازدواج مدت ها در نوبت معطل می مانند، چنین دست درازی هایی انجام شود.

وی ادامه داد: مسئله بیکاری جوانان هم اکنون از مشکلات بزرگ کشور است و مقام معظم رهبری نیز تاکید بر حل این مشکل دارند که این موضوع تنها با عمل به اقتصاد مقاومتی میسر است.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه تقوا باید در همه مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه جاری شود بیان کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای پرداختن به فضیلت های اخلاقی حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است.

وی بیان کرد: اگر مقدمات ازدواج جوانان فراهم نشود در جامعه فساد ایجاد خواهد شد.

وی اظهار کرد: مشکلی که به وجود آمده پس از تحصیل، خانم ها از ازدواج طفره می روند که شرط و شروط های خانواده نیز بر این مسئله صحه گذاشته است در حالی که با کمی آسان گرفتن مسائل می توان بسیاری از این مشکلات را حل کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار