مدافعان حرم برای حفظ اسلام و دفاع از مسلمین جهاد کرده‌اند

کد خبر: ۲۷۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 06 August 2016


مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: مدافعان حرم برای حفظ اسلام و دفاع از مسلمانان جهاد کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب و کشورهای زورگوی غربی به خوبی می‌دانند تا زمانی که جوانان مسلمان در راه حفظ و حراست از اصول و تعالیم دین مبین اسلام گام برمی‌دارند، آنها به اهداف شوم خود دست پیدا نخواهند کرد.

وی افزود: کشورهای استکباری و در راس آنها سران کاخ سفید و رژیم منفور و کودک‌کش صهیونیستی ابتدا تصور می‌کردند که با حمله نظامی و تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی می‌توانند ملت ولایی و انقلابی ایران اسلامی را به زانو درآوردند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز تصریح کرد: آنها می‌دانند که اگر جوانان مسلمان و انقلابی ایران دست از راه ولایت بردارند، کل جهان اسلام در برابر زورگویی غربی‌ها وادار به تسلیم خواهد شد.

موحد گفت: به همین دلیل روی به تهاجم فرهنگی آورده و می‌خواهند جوانان ما را منحرف کنند.

وی بیان داشت: از سوی دیگر غربی‌ها با حمایت از گروهک‌های تروریستی و منحرف مانند داعش، به دنبال ایجاد تنش و نفاق و فتنه در میان ممالک اسلامی هستند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه گروهک‌های تکفیری هیچ نشانه‌ای از دین مبین و رحمانی اسلام ندارند، گفت: تمام رفتارها و عملکرد آنها ضددین بوده و در راستای منافع دشمنان اسلام است.

موحد اظهار داشت: در چنین شرایطی مدافعان حرم برای حفظ اصول و آرمان‌های دین مبین اسلام قیام کرده و مقابل تروریست‌های تکفیری مقاومت می‌کنند.

وی تصریح کرد: به طور قطع اگر این جوانان رشید و با غیرت و با بصیرت نبودند، امروز ایران جزو امن‌ترین مناطق جهان نبود و دشمنان اسلام و انقلاب به اهداف شوم خود دست پیدا می‌کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار