ارشد آجا در گلستان، مازندران و خراسان شمالی:

خبرنگاران، افسران جبهه جنگ نرم هستند

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان های گلستان، مازندران و خراسان شمالی گفت: با توجه به حوزه های مختلف جنگ دشمن به خصوص در بخش فرهنگی، خبرنگاران افسران و امیران جبهه جنگ نرم هستند.
کد خبر: ۲۷۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 11 August 2016
امیر سرتیپ دوم ستاد مهدی معمارباشی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در گرگان افزود: هدف خبرنگاران از یک سو امنیت و توسعه و بالندگی جامعه ایران اسلامی بوده و از سوی دیگر همراه و همگام نیروهای مسلح در نوک پیکان این جبهه در داخل و خارج از کشور صادقانه و خالصانه برای ایران اسلامی فداکاری می کنند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران با قلم شیوا، بیان صریح و صادقانه در مسیر آگاهی بخشی و حقیقت نگاری جامعه گام بر می دارند و روز خبرنگار در واقع پاسداشت تلاشگران عرصه نشر و بیان حقایق در چهارچوب خبر است.

معمارباشی گفت: سالروز شهادت صارمی و یارانش فرصت مغتنمی است تا از فعالان این عرصه به ویژه آنانی که در سال های دفاع مقدس استوارانه ایستادند و امتدادی سرخ از تعهد و رسالت خبرنگاری آفریدند، قدر دانی نماییم.

فرمانده لشگر 30 گرگان تصریح کرد: امروز این رسالت بزرگ بر عهده خبرنگاران نسل جوان است.

وی یادآور شد: خبرنگاران نقش بسزایی در مبارزه با فساد و جلوگیری از ظلم و برقراری عدالت با حفظ وحدت و انسجام ملی و اخلاق و قانون گرایی در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است، دارند.

به گفته معمارباشی خبرنگاران حلقه اتصال بین مردم و مسوولان هستند تا بتوانیم ایرانی آباد و آزاد، سرفراز و سربلند داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فرزندان سربلند این سرزمین همواره در راستای تامین امنیت پایدار در کنار ملت سرافراز و ولایتمدار، گوش به فرمان فرمانده دلیر خود، آماده جانفشانی هستند، افزود: در بحث تعامل با رسانه ها، یگان مربوطه لشگر 30 و تیپ 230 شهید محتاجی گرگان، رتبه سوم را در سطح یگان های نیروی زمینی ارتش کسب کرد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار