مثال ورزشی مدیرکل پرتغییر
رئيس سازمان جهادکشاورزي خراسان رضوي که در بدو ورودش بیشترین تغییرهای مدیریتی را رقم زد مدعی شد که سازمان زیرمجموعه اش مثل ليگ برتر است هر مديري که 3 بار امتياز لازم را کسب نکند به دسته دو سقوط خواهد کرد.
کد خبر: ۲۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۰ 27 April 2015
رئيس سازمان جهادکشاورزي خراسان رضوي که در بدو ورودش بیشترین تغییرهای مدیریتی را رقم زد مدعی شد : جهاد کشاورزي استان مثل ليگ برتر است هر مديري که 3 بار امتياز لازم را کسب نکند به دسته دو سقوط خواهد کرد.

به گزارش تابناک از خراسان رضوی، رئيس سازمان جهادکشاورزي خراسان رضوي که تغییرهای سریع و گسترده اش در این نهاد در ماههای نخست حضورش موجب تنشها و حرف و حدیثهای بسیاری درباره مدیریت جناحی و سیاستزدگی وی شده بود گفت : باب تغيير و تحولات در جهاد کشاورزي استان هيچ وقت بسته نمي شود.

مزروعي با بيان اين که اولويت اولش در سازمان تغيير نبوده است، گفت: هر بخشي که خوب کار کند با جديت تمام از آن حمايت مي کنم اما هر بخشي که انتظارات ما را برآورده نکند، براي تغيير و اصلاح آن اقدام مي کنم.

مهندس مجتبي مزروعي عنوان کرد: مردم نبايد تاوان کم کاري مديران را بپردازند و بر اساس ارزيابي هايي که هر ماه از مديران شهرستان ها انجام مي شود، اگر 3بار متوالي نمره پاييني را در ارزيابي ها کسب کنند نسبت به اصلاح و تغيير آن ها حالا چه مي خواهد مدير قديمي باشد يا مديري که جديد منصوب شده باشد اقدام خواهد شد.

مزروعي افزود: در واقع باب تغيير و تحولات در جهاد کشاورزي استان هيچ وقت بسته نمي شود!

شایان ذکر است گویا حاشیه های فراوان تغییرات گسترده و دامنه دار جناب مزروعی باعث شده تا برای جلوگیری از احتمال سقوط خودش به دسته های دو و سه یا محلات! تذکراتی مبنی بر حفظ آرامش بیشتر این دستگاه به وی داده شود و حتی شخص وزیرجهاد نیز با ایشان در این باره مذاکره ویژه ای داشته و خواسته تا فراجناحی عمل کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار