مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز گفت: اکثر پیامهای مردم در سامانه سامد درخواست اشتغال و تسهیلات است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حاجیوند بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش آموزشی رابطان سامانه ارتباطی مردم و دولت با نام اختصاری سامد، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اقدامات خوب انجام شده، راهاندازی این سامانه در سراسر کشور و استانها است.
وی افزود: با استفاده از سامانه سامد مردم دیگر نیاز به مراجعه حضوری بیش از اندازه به ادارات و دستگاههای اجرایی برای پیگیری امور و کارهای خود را ندارند.
مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز تصریح کرد: از سوی دیگر درخواستها و گزارشهای مردمی در کمترین زمان ممکن ثبت، ویرایش، ساماندهی و پیگیری میشود.
حاجیوند گفت: در حال حاضر بیش از 81 دستگاه اجرایی در استان البرز به این سامانه متصل شدهاند و در تلاش هستیم تا ادارات شهرستانی را نیز به سامانه ارتباطی مردم و دولت متصل کنیم.
وی بیان داشت: اکثر درخواستهای مردم که در سامانه سامد استان البرز ثبت شده، در حوزه درخواست اشتغال و تسهیلات و وام است.
مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم که از این سامانه برای دریافت دیدگاهها، نظرات و ایدههای شهروندان نیز استفاده شود.
حاجیوند ادامه داد: در حال حاضر شهروندان استان البرز در هر نقطهای که هستند میتوانند با تماس با سامانه 111 نظرات، شکایات، درخواستها و دیدگاههای خود را بیان کرده و مطمئن باشند که پیامهای آنها در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار میگیرد.
وی اظهار داشت: تلاش در جهت کاهش فاصله مردم و خادمان مردم در دولت و دستگاههای اجرایی با جدیت از سوی مدیریت ارشد استان البرز پیگیری میشود.
مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز در پایان تصریح کرد: انتظار داریم که رسانهها در آشنایی مردم با سامانه ارتباطی مردم و دولت تلاش بیشتری داشته باشند.