پیشرفت فیزیکی پروژه زیرگذر شهید رجایی

وی با بیان اینکه تبادلات اطلاعات باید در محل کارگاهی وعملیاتی انجام شود تصریح کرد: پروژه زیرگذر شهید رجایی 39 درصد پیشرفت ریالی و 47 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید برای تسریع کار، مدیریت شهری باهم تعامل بیشتری داشته باشند
کد خبر: ۲۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 28 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، سید محمدعلی ثابت قدم شامگاه دوشنبه در نشست کمیسیون ترافیک این شهر با تاکید بر اینکه معاونت عمرانی باید مساعدت خود را در انجام پروژه‌ها بیشتر کند، اظهار داشت: اینگونه نباشد که در انجام پروژه‌ها یک سیستم مجموعه شهری درگیر شود و موضوعات مربوط به پروژه‌ها باید در جلسات کارگاهی برطرف شود.

وی با بیان اینکه تبادلات اطلاعات باید در محل کارگاهی وعملیاتی انجام شود تصریح کرد: پروژه زیرگذر شهید رجایی 39 درصد پیشرفت ریالی و 47 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید برای تسریع کار، مدیریت شهری باهم تعامل بیشتری داشته باشند.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه با کار ستادی پروژه‌ها پیش نمی‌روند، گفت: با این روند منابع شهری هدر می‌رود و باید مدل‌ها و برنامه‌های عملیاتی شود تا پروژه‌ها پیش روند.

ثابت‌قدم، خاطرنشان کرد: دلیل اتمام به موقع پروژه علم الهدی کارگاهی بودن کار بود در پشت میز نم‌ شود بیل و کلنگ در دست گرفت بنابراین تشریقات ادارای باید کمتر شود.

معاون فرماندار رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه در سال همدلی و هم‌زبانی تعامل بیشتری باید بین دستگاه‌های اجرایی استان و رشت برای خدمت به مردم صورت گیرد افزود: بنابراین مشکلات بین ادرات کمتر باید به دادگاه کشیده شود.

محمد مجد افزود: از همکاران و مدیران می‌خواهیم کارها را با هماهنگی حل کنند و اگر حل نشد به فرمانداری مراجعه کنید و کارها را عملیاتی دنبال کنید.

در این جلسه عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه باید نظارت بر پروزه های عمرانی تشدید شود، گفت: با اجرای به موقع پروژه‌ها می‌توان رضایت مردم را از مدیریت شهری افزایش داد.

اسماعیل حاجی پور افزود: وقف در انجام پروژه و یا مدت‌دار شدن زمان اجرای پروژه باعث می شود که عملکرد زیر سوال برود و سبب نارضایتی شهروندان شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار