کشف 89 درصدي جرايم در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: نيروي انتظامي به عنوان بخش کوچک ،تلاش کرده که در کنار دولت، وظيفه خود را براي تامين امنيت و آرامش انجام دهد تا فعالان عرصه هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي ، عمراني و بهداشتي بتوانند با امنيت کامل، در مسير توسعه استان حرکت کنند.
کد خبر: ۲۸۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 31 August 2016

سردار "حسين رحيمي" در ديدار با استاندار سيستان و بلوچستان افزود: تحولات و اقدامات ريشه اي و بنيادي که در استان توسط دولت مردان براي عمران و آباداني اين منطقه آغاز شده بسيار ارزشمند است و افتتاح اين پروژه ها نقش مهم و اثرگذاري در توسعه استان خواهد داشت.

فرمانده انتظامي سیستان و بلوچستان، انهدام دو باند بزرگ تروريستي ، به هلاکت رساندن 9 عضو و دستگيري 23 تن از اعضاي اين باند را گوشه اي از اقدامات پليس براي حفظ امنيت پايدار استان در سال جاري خواند.

وي تصريح کرد: نيروي انتظامي استان، با تدوين برنامه هاي مختلف و تعريف چشم اندازها و اهداف، تلاش کرده که مجموعه استانداري را براي رسيدن به برنامه هاي خود ياري کند و اقدامات پليس در اين رابطه با مسئولان همسو بوده است.

سردار رحيمي ضمن اشاره به اينکه همواره بيان کرده ايم که امنيت کساني که براي عمران و آباداني استان اقدام به سرمايه گذاري مي کنند بر عهده ما است، گفت: پليس در اين حوزه به صورت شبانه روزي براي تامين امنيت ،در حال انجام مأموريت است تا سرمايه گذاران از اين بستر آرام براي سرمايه گذاري مي توانند استفاده حداکثري داشته باشند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان به رويکرد آفندي پليس استان اشاره کرد و گفت: اين رويکرد آفندي با نگاه جهادي از دو سال قبل در استان آغاز شده و در اين مدت در تمام شاخص ها رتبه هاي بالايي را در سطح کشور کسب کرده ايم ؛ انهدام دو باند بزرگ تروريستي و به هلاکت رساندن 9 عضو اين باندها و دستگيري 23 تن از اعضاي آنها، گوشه اي از اقدامات پليس براي حفظ امنيت پايدار استان بوده است.

سردار رحيمي در بخش ديگري از سخنان خود بيان داشت: از ابتداي سال جاري تاکنون بالغ بر 56 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده و مأموران ضمن دستگيري بزرگترين قاچاقچي بين المللي که اقدام به قاچاق مواد مخدر به داخل کشور و ساير کشورها مي کرده ، هفت تن از سرشاخه هاي اصلي اين باند بين المللي را نيز طي چند روز گذشته در چند عمليات منسجم پليسي دستگير کردند.

اين مقام ارشد انتظامي ، کشف جرم و دستگيري مجرمان را از ديگر برنامه هاي پليس خواند و گفت: با رويکرد جهادي و تلاش هاي گسترده و شبانه روزي همکاران ما در مجموعه انتظامي سيستان و بلوچستان، 89 درصد از جرايم رخ داده طي سال جاري، در استان کشف شده که نقش مهمي در حفظ امنيت استان دارد.

اين مقام ارشد انتظامي در بخشي ديگري از سخنان خود اظهار داشت: نيروي انتظامي به عنوان يک مجموعه مردم مدار و يک نهاد اجتماعي که بيشترين تعامل را با اقشار مختلف جامعه دارد، تلاش کرده که از اين فرصت و ظرفيت عظيم مردمي براي حفظ امنيت پايدار جامعه استفاده کند .

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان ، استفاده از توان و ظرفيت علمي اساتيد دانشگاه ها در اتاق هاي فکر و کارگروه هاي پژوهشي و علمي پليس و حمايت از پايان نامه هاي دانشجويي که رويکرد پيشگيري از جرايم را دارند را از ديگر برنامه هاي پليس، براي استفاده از توان اقشار جامعه در جهت حفظ امنيت خواند.

سردار رحيمي، توجه به امر آموزش کارکنان و توانمندسازي آنها متناسب با حوزه مأموريتي هر نيرو و توجه به معشيت آنان را از اقدامات ديگر پليس در درون بدنه انتظامي خواند و گفت : امروز با کمال افتخار مي گويم که مجموعه انتظامي استان از نظر سلامت اداري جزء دستگاه هاي برتر قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار