فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع):

عده‌ای نمی‌خواهند نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا باشد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه عده‌ای نمی‌خواهند نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا باشد، گفت: ایستادگی در برابر ظلم مهمترین ویژگی شهداست.
کد خبر: ۲۹۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 04 September 2016
سردار علی استادحسینی ظهر امروز در نشست سیاستگذاری کنگره شهدای استان البرز اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و دلاورمردی در برابر دشمنان ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای نسل امروز انجام شود ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است لذا این مهم نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق و اساسی است.
فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: نسل امروز باید به صورت دقیق با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود و خود را مأنوس به این مهم بداند.
استادحسینی تأکید کرد: وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و اهداف و آرمان‌های آنان را دنبال کنیم.
وی از مهمترین ویژگی‌های شهدا را ایستادگی در برابر ظلم عنوان کرد و بیان داشت: فرهنگ‌سازی ایثار و شهادت و تبیین ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس از مهمترین وظایف ماست.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تأکید کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نمی‌توان به چندین جلد کتاب اکتفا کرد بلکه استفاده از ظرفیت‌های تمامی دستگاه‌ها از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه کرد.
این مسوول با بیان اینکه برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها استفاده کرد،‌ گفت: بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس و برگزاری نشست‌هایی با حضور فرماندهان جنگ  نیز از مهمترین مسائلی است که می‌تواند در ترویج این مهم تأثیرگذار باشد.
وی به برگزاری کنگره شهدای استان البرز اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری کنگره‌ها تلاش بزرگی است که باید تمام دستگاه‌های اجرایی در آن سهیم شوند.
استادحسینی پرهیز از هر نوع موازی کاری را در برگزاری این کنگره عظیم از سوی دستگاه‌ها خواستار شد و گفت: هماهنگی بین دستگاه‌ها و تعامل برای برگزاری این کنگره بزرگ امری مهم و ضروری محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار