برنامه «آبروی محله؛ افتخار کوچه‌ها» در خرم‌آباداجراشد

روحیه جهادی رمز حل مشکلات است و با روحیه و مدیریت جهادی می‌توان تمام مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کشور را حل و فصل کرد.
کد خبر: ۳۱۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 24 October 2016
در این مراسم که عصر یک‌شنبه، دوم آبان‌‌ماه به‌همت پایگاه امام حسن‌عسکری(ع) در خیابان شریعتی، کوچه شهید محسن فرج‌الهی برگزار شد، مجتبی رشنو، از سپاه خرم‌آباد به بیان سجایای اخلاقی شهید فرج‌الهی و جایگاه ایثار و شهادت در نزد خداوند متعال پرداخت. پدر سرداران شهید فطرس نیز در سخنانی پیرامون شهدا و حفظ راه شهدا گفت: شهدای ما به تاسی از سرور و آقای جوانان بهشت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) باعث اقتدار ملت ایران هستند. وی افزود: در شرایط فعلی تمام جوانان وظیفه دارند که  از الگوی عملی و سیره شهدا استفاده کنند زیرا تنها راه سعادت در بهره‌گیری از رفتار شهداست
 
 
 
 
. در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی،  از کارشناسان مذهبی با ذکر خاطراتی از شهدا همه را به تقوای الهی و در راه شهدا ماندن دعوت کرد.وی با اشاره به قیام کربلا و استقامت یاران امام حسین(ع) در برابر دشمن  ادامه داد: روحیه جهادی رمز حل مشکلات است و با روحیه و مدیریت جهادی می‌توان تمام مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کشور را حل و فصل کرد.یادآور می شود: در پایان این مراسم که با معنویت خاصی همراه بود از خانواده‌های شهید فرج‌الهی و حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی تجلیل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار