ورمرزیار:

تیم ملی جوانان، لیاقت قهرمان شدن در آسیا را هم دارد

تایناک تهران- پیشکسوت باشگاه استقلال تهران و کاپیتان سابق این تیم درباره صعود تیم ملی جوانان ایران به جام جهانی گفت: امیر حسین پیروانی و شاگردانش از پس کار بزرگی بر آمدند و ما را پس از شانزده سال به جام جهانی رساندند، این تیم شایستگی قهرمانی در آسیا را هم دارد. او در ادامه به تعریف و تمجید از بازیکن استقلالی تیم جوانان پرداخت و اشاره ای هم به اظهارات فرشاد پیوس مبنی بر قهرمانی پرسپولیس در لیگ امسال کرد.
کد خبر: ۳۱۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 26 October 2016
کاپیتان پیشین استقلال گفت:استقلال به جمع مدعیان بازمی‌گردد. 
صادق ورمزیار درباره صعود تیم جوانان به جام جهانی اظهار کرد: صعود تیم ملی فوتبال جوانان به جام جهانی و نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا، کار بزرگی بود که امیرحسین پیروانی و شاگردانش به خوبی ازپس آن برآمدند. حالا پس از 16 سال جوانان ما جهانی می‌شوند و باید این موفقیت بزرگ را به تک تک آن‌ها و به جامعه فوتبال تبریک بگوییم. 
وی درباره شروع نه چندان مطمئن تیم ایران و 2 تساوی پیاپی این تیم در مرحله گروه و برد خفیف برابر یمن، توضیح داد: این موضوع را قبول دارم اما علتش واضح است. جوانان ما دیدارهای تدارکاتی مناسبی نداشتند و باید به مرحله گروهی به چشم بازی‌های تدارکاتی بچه‌ها نگاه کنیم. آن‌ها نتیجه خوبی هم گرفتند و از گروهی سخت، با حضور ژاپن مدعی و قطر مدافع عنوان قهرمانی به مرحله حذفی رفتند و با شکست ازبکستان و جهانی شدن، شاهکار کردند. برای آن‌ها در دیدار نیمه‌نهایی برابر عربستان سعودی هم آرزوی موفقیت می‌کنم. بچه‌های ما شایستگی قهرمانی آسیا را هم دارند. 
مدافع چپ دهه‌های 60 و 70 استقلال درباره امید نورافکن، بازیکن استقلالی تیم ملی جوانان تصریح کرد: به یقین امید سرمایه استقلال و فوتبال ایران است. او سال گذشته با سن کمی که داشت در ترکیب اصلی استقلال حضور ‌یافت. همین موضوع انگیزه و اعتماد به نفس امید را دوچندان کرد. معتقدم نورافکن آینده درخشانی دارد و به زودی از او بیشتر خواهید شنید. 
وی درباره وضعیت تیم استقلال در لیگ برتر گفت: ابتدای فصل با توجه به تغییراتی که استقلال در بازیکنان و کادر فنی خود داشت و بیش از 60 درصد تیم دستخوش تغییر و تحول شدند، طبیعی بود نتایج چندان خوبی نگیریم. در چنین وضعیتی استقلال از 2 جنبه نیاز به هماهنگی داشت. نخست هماهنگی بازیکنان با یکدیگر و دوم درک متقابل بازیکنان و کادر فنی. پس از گذشت چند هفته و ناکامی استقلال در هفته‌های نخست، تیم رفته رفته به هارمونی لازم دست یافت. نتیجه این شد که آبی‌های پایتخت حالا در خانه و خارج از خانه فقط برای 3 امتیاز می‌جنگند و این بلوغ استقلال را نشان می‌دهد. تردید نکنید که استقلال به جمع مدعیان بازمی‌گردد. 
ورمزیار درباره اظهارات فرشاد پیوس که پرسپولیس را 4 هفته به پایان لیگ قهرمان دانسته بود، اظهار کرد: فرشاد هم بازی من در تیم ملی و بالاتر از آن دوست قدیمی و بسیار خوب من است. برای عقیده‌اش احترام قائلم اما به نظر من فوتبال حرفه‌ای و تفکر حرفه‌ای چنین چیزی را رد می‌کند و با احترام دوباره به فرشاد عزیز کارشناسان خبره فوتبال هم با این نظر موافق نیستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار