آمادگی مردم ملکشاهی برای خدمت به زائران اربعین

فرماندار ملکشاهی گفت:تدابیر لازم و هماهنگی موردنیاز برای استقبال و ارائه خدمات به زائران اندیشیده شده است.
کد خبر: ۳۲۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 01 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حسینعلی موسوی روز سه شنبه در جلسه ستاد اربعین شهرستان گفت :تدابیر لازم و هماهنگی موردنیاز برای استقبال و ارائه خدمات به زائران اندیشیده شده است.
 
وی به ساماندهی مواکب پذیرایی ،ایجاد نمایشگاه وهماهنگی دیگر خدمات رفاهی برای ارائه به زائرین اربعین که از مسیر ملکشاهی –مهران تردد می کنند اشاره و خاطر نشان کرد : مسیر ملکشاهی به مهران به لحاظ هم عرض بودن با مسیر اصلی در تسهیل بارترافیکی در ایام اربعین نقش ممتازی خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه در اربعین سال گذشته 17 موکب پذیرایی در این شهرستان به زائرین خدمات رسانی داشته اند گفت: در اربعین امسال با تجمیع مواکب پذیرایی در یک مکان مشخص از زوار به بهترین شکل ممکن پذیرایی و استقبال به عمل خواهد امد.
 
فرماندار ملکشاهی افزود : بهسازی و توسعه راه ارتباطی یکی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته تاکنون بوده که تمامی طول مسیر ملکشاهی به مهران از یک روکش آسفالت مناسب برخوردار شده است .
 
وی اضافه کرد : چندین کانکس سیار شرکت مخابرات نیز در هفته آینده جهت آنتن دهی نقاط کور در طول مسیر مستقر و بدین لحاظ نیز مشکل خاصی وجود نخواهد داشت .
 
فرماندار ملکشاهی خلوت بودن و همچنین داشتن مناظر بکر طبیعی و جنگلی را از امتیازات مسیر ملکشاهی – مهران برشمرد و افزود: با تدابیر صورت گرفته از جمله نصب علائم هشداردهنده و راهنمایی و رانندگی عبور از این مسیر می تواند برای زائرین خاطره انگیز باشد.
 
موسوی عشق و علاقه مردم ملکشاهی را به خاندان عصمت و طهارت را کم نظیر دانست وعنوان کرد: از هم اکنون ستاد های مردمی آمادگی خود را جهت استقبال و پذیرایی از زوار اربعین حسینی اعلام کرده اند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار