رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: فعالیت ستادهای انتخاباتی در سراسر کشور از خرداد ماه سال 1394 آغاز می‌شود و تا فروردین ماه 1395 ادامه می‌یابد و در صورت کشیده شدن انتخابات به دور دوم این زمان تمدید خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 09 May 2015
علیرضا رشیدیان اظهار کرد: پس از انتخاب رئیس ستاد انتخابات کشور از سوی وزیر کشور، رئسای ستادهای انتخاباتی استانها هم انتخاب شدند که این مسئولیت به استانداران محول گردید و من نیز به عنوان رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی انتخاب شدم و برگزاری دو انتخابات همزمان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان را عهده‌دار شدم.

وی افزود: تشکیل جلسات هیئت‌ها برعهده ستاد انتخابات کشور بوده و مصوبات این جلسات به استانها ابلاغ می‌گردد .

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برگزاری استانی انتخابات مجلس شورای اسلامی هنوز تصویب نشده و با تصمیم نهایی‌ای که از سوی شورای نگهبان گرفته می‌شود، شهری بودن و یا استانی بودن این انتخابات مشخص می‌شود.

رشیدیان تصریح کرد: برابر قانون فعالیت ستاد انتخابات کشور به صورت رسمی از 6 ماه قبل از برگزاری انتخابات آغاز می‌شود و تا یک ماه پس از انتخابات ادامه می‌یابد و در ستادهای استانی نیز این فعالیت‌ها به صورت همزمان خواهد بود.

وی تأکید کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری فعالیت ستادهای انتخاباتی در سراسر کشور از خرداد ماه سال 1394 آغاز می‌شود و تا فروردین ماه 1395 ادامه می‌یابد و در صورت کشیده شدن انتخابات به دور دوم این زمان تمدید خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: تاکنون زمان دقیق برگزاری این دو انتخابات مشخص نشده و تنها برگزاری آن در اسفند ماه سال 1394 مشخص شده و اگر به دور دوم کشیده شود، این مرحله از انتخابات هم در اردیبهشت ماه سال 1395 برگزار می‌شود تا تمامی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری معین شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار