مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان جنوبی معرفی شد

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی معرفی شد.
کد خبر: ۳۳۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 23 November 2016
طی مراسمی صبح چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان٬ از زحمات حمید رضا برومند قدردانی و محمد اسماعیل افضل پور به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان جنوبی معرفی شد.

افضل پور در این مراسم گسترش ورزش را از اولویت های مهم جامعه دانست و گفت: ورزش دارای جنبه‌ها و اثار بسیار مثبتی در جامعه است.

وی افزایش سطح بهره وری٬ ایجاد اشتغال٬ کسب اقتصاد و کاهش بیماری و مصرف دارو را از جمله اثرات ورزش در جامعه دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: خوشبختانه ورزش در این استان پیشینه بسیار خوبی دارد.

وی داشتن نیروی جوان انسانی را از دیگر مزیت های خراسان جنوبی دانست و گفت: همچنین این استان دارای صنایع و معادن مطلوبی بوده که باید مورد توجه قرار گیرند.

افضل پور ادامه داد: در حال حاضر خراسان جنوبی به وضعیت مطلوبی در حوزه ورزش نرسیده چرا که برنامه ریزی دقیقی برای استفاده از امکانات نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات حوزه ورزش استان را ریشه یابی کنیم٬ افزود: باید اتاق فکری برای حل مشکلات ورزش خراسان جنوبی در استان تشکیل شود.

افضل پور با اشاره به برنامه های پیش بینی شده حوزه ورزش استان٬ اظهار کرد: حمایت از طرح های جوان پسند٬ کیفیت بخشی به سمن های مردم نهاد و تلاش برای جذب اعتبار از جمله برنامه های پیش رو است.

وی با بیان اینکه باید شورای عالی ورزش استان به طور منظم برگزار شود٬ گفت: با توجه به شرایط خراسان جنوبی٬ نیازمند هم فکری و همکاری همه دستگاه‌ها در حوزه ورزش هستیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار