مطهری به دنبال دردسرسازی برای نظام است

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حاشیه سازی های پی در پی علی مطهری، گفت: مطهری به دنبال دردسرسازی برای نظام است.
کد خبر: ۳۳۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵ 25 November 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام محمد رضا آشتیانی با اشاره به حاشیه سازی های اخیر علی مطهری در خصوص لغو سخنرانی اش در مشهد، اظهار داشت: مطهری هر جایی که می رود از صحبت های وی سوء برداشت های متفاوتی می شود به همین خاطر دادستانی مشهد این جلسه را تعطیل کرد.

وی ادامه داد: این هجمه هایی که دولت و سایر نهادها ایجاد کرده اند، جای سوال داد، بهتر است، دولت به جای پرداختن به این مسائل حاشیه ای به گرفتاری هایی که در کشور است ، رسیدگی کند.

وی ادامه داد: تعطیلی یک سخنرانی موضوعی نیست که این همه جنجال برایش ایجاد شود.

 معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سایر مراسم هایی که مطهری در یک سال اخیر در آن ها حضور داشته است،گفت: وی در شیراز هم یک حاشیه ای درست کرد و همه را درگیر کرد که به نظر می آید حاشیه سازی های اخیرش هم مثل موارد قبلی است.

وی افزود: اگر آقای مطهری عاقل باشد نباید به دنبال جنجال سازی و حاشیه سازی باشد، در واقع کسی که در مجلس است باید برای آرام بودن کشور تلاش کند.

آشتیانی خاطر نشان کرد:  مطهری همیشه می خواهد کاری کند که مطرح باشد، تعارف هم نداریم و یک عده هم کمکش می کنند.

وی به حاشیه سازی های پی در پی مطهری در خصوص پرونده مینو خالقی نیز اشاره کرد و گفت: در مورد پرونده مینو خالقی و سایر موارد از این قبیل نیز مطهری مدتی آن را دنبال کرد و در واقع برای نظام دردسر ایجاد کرد.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار