دیدار دکتر پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی با آیت‌الله رییسی تولیت محترم آستان قدس رضوی

دکتر پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه ٨ آذر با آیت‌الله رییسی تولیت محترم آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۳۳۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 28 November 2016
 دکتر پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه ٨ آذر با آیت‌الله رییسی تولیت محترم آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد. 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر پزشکیان، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی که به جهت حضور هیأت‌های مذهبی از نقاط مختلف کشور و بخصوص هیأت‌های عزاداری آذربایجان، در مشهد حضور دارد؛ صبح امروز با حضور در مرقد مطهر امام رضا (ع) با آیت‌الله رییسی تولیت محترم آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار که درفضایی صمیمانه برگزار شد، دکتر پزشکیان با اظهار تاسف از حادثه تلخ تصادف قطار تبریز - مشهد و جان‌باختن برخی از هموطنان عزیز کشور و آذربایجان در این حادثه با اشاره به حضور روز گذشته خود در خانه یکی از جان‌باختگان این حادثه در تبریز، گفت: همدری و اظهار تاسف تنها بخشی از کاری است که می‌توان با خانواده‌های داغ‌دیده داشت چرا که مصیبت وارده بسیار سنگین است.

 وی افزود: این اصلا قابل قبول نیست که بخاطر سومدیریت و خطای انسانی در این زمان و با وجود این همه تجهیزات الکترونیکی و راهبری، یک چنین فاجعه‌ایی اتفاق بیافتد!

 نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته توسط نمایندگان و مسئولین جهت شناسایی و تشخیص هویت جان‌باختگان این حادثه گفت: به شدت پیگیر این هستیم که عوامل اصلی این فاجعه مشخص شود و با شروع مجلس، حتما تصمیمات مقتضی نیز صورت خواهد پذیرفت.

آیت الله رئیسی نیز در این دیدار با اظهار تاسف و ناراحتی از وقوع این حادثه، به بیان کارهای انجام‌گرفته توسط آستان قدس برای بازماندگان این حادثه پرداخت و گفت: من نیز به نوبه خود، این ضایعه عظیم را به شما بعنوان نماینده مردم آذربایجان تسلیت می‌گویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار