فرماندار سنقرو کلیایی:

استفاده کنندگان از موقوفات با پرداخت بموقع اجاره از برکات کارهای خیر سهیم خواهند شد

فرماندار سنقرو کلیایی با بیان اینکه قدرشناسی از واقفان در تقویت فرهنگ وقف تاثیرگذار است، گفت: استفاده کنندگان از موقوفات با پرداخت به موقع اجاره مربوطه که در کارهای خیر هزینه خواهد شد از آثار و برکات معنوی آن سهیم خواهند شد.
کد خبر: ۳۳۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 29 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، یاور محمدی روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی برنامه های هفته وقف با توجه به اینکه واقفان محل مصرف موقوفات را مشخص کرده اند، این موضوع و آثار و برکات معنوی آن بایستی در بین کسانی که از مال وقفی استفاده می کنند، اطلاع رسانی شود.
وی همچنین وجود فضای معنوی و تربیت دینی در شهرستان را برگرفته از ارتباط با امامزادگان و اماکن مذهبی دانست و گفت: تغییر فضای فیزیکی امامزاده احمد (ع) در این شهرستان برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی که بهتر از گذشته باشد، ضروریست.
فرماندار سنقر و کلیایی، اهمیت ارج نهادن به فرهنگ قرآنی را تشریح کرد و تجدید نظر در روشهای آموزش قرآن برای جذب نسل جدید را ضروری دانست.
محمدی گفت: فرهنگ نذورات در ماه محرم و صفر فقط محدود به توزیع غذا نیست بلکه رفع مشکلات و گرفتاریهای افراد نیازمند هم می تواند آثار ماندگارو ارزشمندی را داشته باشد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه سنقر و کلیایی هم گفت در روزهای پایانی ماه صفر 25 روحانی برای تبلیغ به روستاهای این شهرستان اعزام شدند.
حجت الاسلام محمدباقر مرادی گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته کشوری، برگزاری کلاس سبک زندگی با حضور اساتید کشوری، همایش یاوران وقف، تشکیل خیمه های معرفت برای پرسش و پاسخ به سوالات شرعی و برگزاری مسابقات قرآنی و دیگر برنامه های فرهنگی در هفته وقف در این شهرستان برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار