مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد

همکاری بانک‌های تخصصی با تولیدکنندگان استان

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: اگر رمقی برای تولیدکنندگان استان قم مانده، به دلیل همراهی بانک‌های تخصصی با آن‌ها است.
کد خبر: ۳۴۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 16 December 2016
به گزارش تابناک قم، مجید آوری فرد با اشاره به کمک بانک‌های تخصصی به تولیدکنندگان استان اظهار کرد: اگر رمقی برای تولیدکنندگان استان قم مانده، به دلیل همراهی بانک‌های تخصصی با آن‌ها است، این بانک‌ها با تولیدکنندگان همراهی دارند، اما منابع آن‌ها کم است.

وی ادامه داد: منابع بانک‌های استان قم از استان خارج می‌شود و به پروژه‌های دیگر کشور می‌رود، باید یک فکری برای این مسئله کرد، استان قم به دلیل خروج منابع بانکی ضربه می‌خورد و باید منابع بانک‌های استان قم بیشتر در خود استان هزینه شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: بانک‌های استان در ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان بر اساس طرح رونق تولید مشارکت خوبی نداشتند و از حدود 700 طرح ارسالی به بانک‌ها، تنها 252 طرح به مرحله پرداخت رسید.

آوری فرد با اشاره به ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان استان قم اظهار کرد: از میان تسهیلات پرداخت شده به بخش تولید استان در قالب رونق تولید، 31 درصد از طریق بانک صنعت و معدن و 22 درصد هم از طریق بانک کشاورزی صورت گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بانک ملت هم 20 درصد تسهیلات طرح رونق تولید را در استان قم پرداخت کرد، اما بقیه بانک‌های استان به خصوص بانک‌های خصوصی در زمینه پرداخت تسهیلات در قالب طرح رونق تولید همکاری نداشتند و شاهد عدم همراهی برخی بانک‌های استان قم با برنامه‌های دولت هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
سپرده مردم قم در بانک های استان حدود 17000 هزار میایارد تومان
بله 17 هرار میلیارد تومان است
بانک های چه مقدار به قمیون وام داده اند
بیشتر پول مردم قم به رونق دیگر استانها منجر شده و سپرده مردم قم در سایر جاها وام داده شده
به نظر شما چه کسی مسوول و پیگیر است
ایا ایراد دارد که سرمایه قمیون در قم سرمایه گذاری شوو به رکود و بیکاری سر و سامان داده شود
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار