برنامه‌ريزي شهرداري قم براي توسعه حمل و نقل درون‌ شهري

شهرداري با اجراي پروژه‌هاي جديد خود از جمله نوسازي تاكسيراني و خريد ۴۰ دستگاه اتوبوس برنامه‌ريزي مطلوبي در راستاي توسعه حمل و نقل عمومي درون شهري قم داشته است.
کد خبر: ۳۴۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۹ 20 December 2016
به گزارش تابناک قم، رئيس شوراي اسلامي شهر قم با تبريك روز حمل و نقل به فعالان اين عرصه در شهر قم، اظهار كرد: شهرداري در سال‌هاي اخير اقدامات قابل توجهي در حوزه حمل و نقل انجام داده و ضرورت توسعه اين بخش را به خوبي درك كرده است.

ولي‌الله بياتي با بيان اينكه در حوزه حمل و نقل قم اتفاقات خوبي در حال شكل گيري است، گفت: نوسازي بيش از هزار دستگاه تاكسي يكي از اقدامات ويژه‌اي است كه جلوه خوبي را در حوزه حمل و نقل درون شهري قم ايجاد مي كند.

وی با اشاره به خريداري ۴۰ دستگاه اتوبوس از سوي شهرداري قم، گفت: اين اقدام نيز با توجه به كمبودهايي كه شهر قم در حوزه اتوبوسراني و حمل و نقل عمومي شهري دارد قابل تقدير است.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم اجراي پروژه هاي متعدد در بخش حمل و نقل عمومي همچون مترو و منوريل را نيز مورد توجه قرار داد و گفت: پروژه مترو نيز سرعت خوبي گرفته و طي سال‌هاي آينده مي توان شاهد وضعيت مطلوبي در حوزه حمل و نقل عمومي شهر قم بود.

وی با تاكيد بر اينكه با توجه به اينكه ترافيك يكي از معضلات جدي كلان‌شهرهاي امروز است، گفت: بايد قبل از افزايش بيش از پيش مشكلات اين بخش در شهر قم فكري ويژه‌اي براي توسعه حمل و نقل عمومي در شهر شود كه در اين زمينه شهرداري اقداماتي را با هماهنگي شوراي شهر برنامه‌ريزي و اجرايي كرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار