پرهیز از گمانه‌زنی درباره کاندیداها هیأت فوتبال قم

دبیر هیأت فوتبال استان قم گفت: تایید یا رد صلاحیت نامزدهای شرکت در مجمع انتخابات هیأت فوتبال قم هنوز نهایی و اعلام رسمی نشده است.
کد خبر: ۳۴۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 27 December 2016
به گزارش تابناک قم، علی احمدی اظهار کرد: همانگونه که علاقمندان به فوتبال و مخاطبان پرتعداد این رشته ورزشی در جریان هستند در مدت زمان پیش‌بینی شده برای نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست هیأت فوتبال استان قم 9 نفر برای این منظور ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر خبرهای مختلفی راجع به تایید یا رد صلاحیت برخی از نامزدهای پست ریاست هیات فوتبال استان قم شنیده و مخابره می‌شود که باید راجع به این موضوع بگویم، مرجع اطلاع‌رسانی در این زمینه هیات فوتبال استان قم است و هیچ خبری از این هیات در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر نشده، بنابراین به محض اینکه تمام مراحل بررسی مدارک و شرایط کاندیداها به انجام برسد، آن را به اطلاع هر 9 کاندیدا و علاقمندان به فوتبال خواهیم رساند.

دبیر هیأت فوتبال استان قم بیان کرد: ثبت نام از کاندیداها در هیأت فوتبال استان قم و مطابق با اساسنامه فدراسیون فوتبال انجام شده و هم اکنون یک گروه سه نفره متشکل از دبیر هیأت فوتبال قم، یک نفر حقوق‌دان و همچنین یک نفر به عنوان نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان قم مشغول بررسی مدارک کاندیداها هستند.

وی اضافه کرد: مسوولت این گروه سه نفره بررسی کامل و جامع مدارک ارائه شده از سوی کاندیداهای ثبت‌نام کننده است و این بررسی نیز از طریق مبادی و مراجع ذیربط انجام می‌پذیرد و هیچ یک از اعضای این گروه، نظر و نگاه شخصی راجع به مدارک آنها ندارند.

احمدی یاد آور شد: بعد از اینکه بررسی مدارک به پایان رسید، اطلاعات مربوط به نامزدها به حراست اداره کل ورزش و جوانان ارسال می‌شود تا در مرحله بعد اقدامات لازم از طریق این مرجع صورت بگیرد و سرانجام نفرات نهایی برای شرکت در مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان قم معرفی شوند.

وی تصریح کرد: به محض اینکه نظر نهایی حراست اداره کل ورزش و جوانان راجع به نامزدهای انتخابات هیأت فوتبال استان قم اعلام شود، ما زمان و تاریخ برگزاری مجمع انتخابات را به فدراسیون فوتبال پیشنهاد می‌کنیم ولی در نهایت این فدراسیون است که زمان دقیق برگزاری مجمع را مشخص خواهد کرد.

دبیر هیأت فوتبال استان قم عنوان کرد: باز هم تاکید می‌کنم هنوز بررسی شرایط و مدارک کاندیداهای ثبت‌نام شده در مجمع انتخابات هیأت فوتبال قم نهایی نشده و اطلاع‌رسانی در این زمینه در زمان مقرر از طریق هیأت فوتبال استان قم انجام و اطلاعات کامل تقدیم علاقمندان به فوتبال خواهد شد و امیدوارم برای اینکه فضای انتخابات سالم و با هدف پیشرفت فوتبال قم باشد، علاقمندان به این رشته و اهالی فوتبال قم از هر گونه گمانه‌زنی و پیش‌بینی راجع به نامزدهای نهایی و انتخابات هیات پرهیز کنند.

گفتنی است: با پایان دوره چهار ساله ریاست کریم بهرامی در هیأت فوتبال استان قم، ثبت نام از کاندیداهای واجد شرایط شرکت در انتخابات جدید این هیأت در آذر ماه سال جاری انجام شده و در نهایت 9 نفر برای این منظور نام‌نویسی کردند و از بین آنها کاندیداهای نهایی برای رقابت بر سر کرسی ریاست هیأت فوتبال قم تا سال 1399 معرفی می‌شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار