مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی:

تحقق اشتغال پایدار مستلزم حمایت از بانوان است

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی نقش بانوان را در ایجاد اشتغال پایدار پررنگ دانست و گفت: باید با حمایت از بانوان توانمند استان زمینه را برای رشد و توسعه مناطق فراهم کرد.
کد خبر: ۳۵۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 27 December 2016
نخعی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری بشرویه با اشاره به فضای مناسب ایجاد شده در دولت برای بالا بردن توانایی های بانوان گفت: هم اکنون با بسترسازی ایجاد شده توسط دولت برای انجام فعالیت های بانوان در کشور، باید از این فرصت استفاده کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: مطالبات بانوان در بحث جایگاه اجتماعی، مطالبات مدیریتی نیست.

وی افزود: حدود ۵۰ درصد جامعه را می توان گفت بانوان تشکیل می دهند که حق حضور در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... را دارند.

نخعی بیان کرد: با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید باید از پتانسیل بانوان در شهرستان ها  بیشتر استفاده شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: حضور بانوان در مجموعه شوراها بسیار تاثیرگذار است و نقش مهمی در بالابردن جایگاه اجتماعی آنان دارد.

وی با اشاره به اینکه بحث اشتغال پایدار یکی از دغدغه های دولت است افزود: بانوان با فعالیت در حوزه صنایع دستی میتوانند در بحث اشتغال پایدار بسیار موثر باشند.

نخعی گفت: امروز بانوان بایستی به سمت کسب و کارهای خانگی و تعاونی ها پیش روند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: اغلب مشکل در بحث های برند سازی در صنایع دستی است که مسئولان هر شهرستان با کمک به رفع این مشکل می توانند در معرفی محصولات و صنایع خود به کل کشور تاثیرگذار باشند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار