جوابیه ی بخشدار سرفاریاب در خصوص یک خبر

تقدیر از مسئولین علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان چرام

به نظر می رسد این شهروند گرامی ، از روی بی اطلاعی و نا آگاهی خدمات خوب دانشگاه علوم پزشکی را زیر سوال برده است .
کد خبر: ۳۵۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ 30 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی درج خبری در این سایت مبنی بر (چرا از بارش باران اعتبارات دولتی ، شبنمی به ما نرسید؟ )غلام حسین آتش سودا بخشدار سرفاریاب با ارسال یادداشتی به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از زحمات دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام به جهت انجام همکاری های فراوان با این بخشداری تشکر و قدردانی نمود و انتقادات این شهروند را از روی عدم آگاهی وی دانست.
متن یادداشت
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز بخش سرفاریاب ، میزبان استاندار محترم و برخی مدیران کل بود که در این دیدار دکتر خادمی و همراهان ضمن سرکشی از پروژه های بخش ، دیداری مردمی جهت بررسی مشکلات را داشتند که در این زمینه از وی و همراهان کمال تقدیر را دارم.
اما در خلال دیدار مردمی یکی از شهروندان نکاتی را به عنوان  مشکلات بیان کردند که لازم است توضیحاتی داده شود.
 به نظر می رسد این شهروند گرامی ، از روی بی اطلاعی و نا آگاهی خدمات خوب دانشگاه علوم پزشکی را زیر سوال برده است چرا که طی دو سال اخیر که به عنوان بخشدار سرفاریاب در این منطقه خدمت کرده ام ، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان چرام ، نهایت تلاش را در سرفاریاب داشته اند و طی این دو سال ، خدمات خوبی از جمله : اختصاص چهار دستگاه آمبولانس به مراکز بهداشتی درمانی و اورژانس سرفاریاب ، احداث دو باب خانه بهداشت در سادات و سرفاریاب ، استقرار اورژانس در مسیر سرفاریاب به سادات ، احداث ساختمان اورژانس بین جاده ای ، تجهیز مراکز درمانی و خانه بهداشت های بخش به امکانات لازم و کافی و نیز نیروی انسانی ، تصویب و تامین اعتبار درمانگاه یا همان مرکز جامع سلامت سرفاریاب که مناقصه آن برگزار و دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد و .... ارائه داده اند .
موارد یاد شده ،خدمات ارزنده دانشگاه علوم پزشکی استان در این بخش بوده که باعث شده مردم بوضوح طرح تحول سلامت را لمس نمایند.
لذا ضمن احترام به شهروندان در جهت انعکاس مشکلات خود به مسئولین ، لازم می دانم نهایت تقدیر و تشکر را از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان چرام ، به جهت ارائه چنین خدماتی را داشته باشم و از خداوند توفیق روز افزون همه ی خدمتگذاران به مردم شریف را داشته باشم.
با تشکر
غلامحسین آتش سودا
بخشدار سرفاریاب
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار